زمانی برای بازگشت یک سریال خوب

معرفی سریال فراموش نشده

خبر خوب برای طرفداران فیلم و سریال: فصل جدید سریال فراموش نشده (با عنوان اصلی Unforgotten) درراه است! این روزها، همه‌ مردم بیشتر وقت خود را در خانه‌ می‌گذرانند. تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جدید بخشی از برنامه‌ روزانه‌ بسیاری از مردم را شکل می‌دهد. احتمالاً هرکدام از شما در یک سال گذشته برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های خوب زیادی را تماشا کرده‌اید و به دنبال گزینه‌های تازه و جذاب می‌گردید.

فهرست بهترین سریال های جنایی و تبهکاری

فصل جدید سریال فراموش نشده (با عنوان اصلی Unforgotten) درراه است. در هر فصل این سریال برنده‌ جایزه‌ بفتا، دو کارآگاه پلیس، کاسیا استوارت و سانی خان، بر روی یک پرونده‌ قتل (یا قتل‌های) متفاوت تحقیق می‌کنند.

سریالی در ژانر جنایی پرونده‌‌های حل‌نشده، که داستان‌های پیچیده‌ خود را به خوبی روایت می‌کند. سریال فراموش‌ نشده، همچنین از حضور مجموعه‌ای متنوع از بازیگران شناخته‌ شده‌ بریتانیایی بهره می‌برد.
سه فصل اول فراموش نشده، مدتی است که از نتفلیکس پخش می‌شود. پخش فصل جدید سریال فراموش نشده، پس از تأخیر به علت شیوع ویروس کرونا، از چند روز پیش آغازشده است.

 

خانه‌ سال | یک برنامه‌ خانگی جذاب

برنامه‌ تلویزیونی خانه‌ سال (با عنوان اصلی Home of the Year)، محصول شبکه‌ آرتی‌ای ایرلند، از هفته‌ گذشته دوباره بازگشته است.
این برنامه‌ تلویزیونی یک قاعده‌ ساده را دنبال می‌کند؛ بدین‌صورت که در هر قسمت سه قاضی به سه خانه‌ مختلف می‌روند. آن‌ها این‌ خانه‌ها را بر اساس ویژگی‌هایی مانند میزان کارایی و همچنین دنج و راحت بودن بررسی می‌کنند و به هرکدام امتیازی از یک تا ده می‌دهند.
خانه‌ سال، همچنین برخی خانه‌های مقرون‌به‌صرفه و قابل‌دستیابی را به نمایش می‌گذارد و فقط بر خانه‌های گران‌قیمت با طراحی‌های بزرگ متمرکز نیست.

 

Finné | یک مستند تأثیرگذار

مجموعه‌ مستند تحسین‌شده‌ Finné، یک سریال تلویزیونی تأثیرگذار درباره‌ تجربیات شخصی آدم‌هایی است که در طول زندگی خود با ناملایمات و سختی‌های زیادی روبه‌رو بوده‌اند.
به‌عنوان مثال، جدیدترین قسمت این مستند، پیتر مولریان نویسنده‌ ایرلندی حضور دارد که در سال ۱۹۴۴ در بیمارستانی در گالوی متولد شده است. او هنگام تلاش برای فهمیدن پیشینه‌ خانوادگی‌اش می‌فهمد که مادرش یکی از اعضای خانه‌های مادر و کودک بوده است. خانه‌های مادر و کودک به رسوایی مراکز وابسته به کلیساهای ایرلند در سال ۲۰۱۶ اشاره دارد. مراکزی که تحت عنوان خانه‌های مادر و کودک شناخته می‌شوند. طبق گزارش‌های منتشرشده، بدرفتاری با مادران مجرد و مرگ نزدیک به ۹۰۰۰ کودک در این مراکز تأیید شده است.
هنگامی‌که پیتر با یک مورخ محلی ملاقات می‌کند، متوجه می‌شود که ممکن است یک خواهر داشته باشد. خواهری که دریکی از این خانه‌ها متولد شده است.
سریال مستند Finné، کاوشی درباره‌ چگونگی تأثیر اتفاق‌های تراژیک این‌چنینی بر زندگی آدم‌ها است.

 

قبایل اروپا | یک سریال علمی-تخیلی هیجان‌انگیز

سریال علمی-تخیلی قبایل اروپا ( با عنوان اصلی Tribes of Europa)، که به‌تازگی پخش آن از نتفلیکس آغازشده، پیشنهادی جذاب برای طرفداران این ژانر جذاب است.
داستان این سریال تریلر پساآخرالزمانی که به دو زبان آلمانی و انگلیسی تهیه ‌شده، در سال ۲۰۷۴ اتفاق می‌افتد. زمانی که یک فاجعه‌ مرموز جهانی، بشریت را با تهدید روبه‌رو کرده است.
مناطق کوچک باقی‌مانده از این فاجعه‌ جهانی، در جنگ با یکدیگر هستند. داستان سریال قبایل اروپا بر سه خواهر و برادر از یک قبیله‌ صلح‌طلب متمرکز است که با پیامدهای این فاجعه مبارزه می‌کنند

Off the Hook | یک استند‌آپ کمدی سرگرم‌کننده

اگر از علاقه‌مندان استندآپ کمدی هستید، نمایش Off the Hook، از دیلن مورن را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
البته نمایش این کمدین ایرلندی بااستعداد، مربوط به سال ۲۰۱۵ است. بنابراین می‌توانید از مشاهده‌ جمعیتی که در یک سالن در کنار یکدیگر می‌خندند، نیز لذت ببرید. لذتی به‌دلیل انتشار ویروس کرونا مدت زیادی است که آن را تجربه نکرده‌ایم.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil