میلا کونیس در فیلم خوش شانس ترین دختر زنده | ماجرای دختری تلخ‌زبان و خیال‌باف

میلا کونیس در فیلم خوش‌شانس‌ترین دختر زنده، نقش دختری تلخ‌زبان و خیال‌باف را ایفا می‌کند که به‌طرز عجیبی یک‌باره به گذشته‌ای که از آن فاصله گرفته گره می‌خورد و ماجرای فیلم از اینجا شروع می‌شود.

میلا کونیس در فیلم خوش شانس ترین دختر زنده (با عنوان اصلی Luckiest Girl Alive) بازی خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


۱۰ فیلم برتر درام دهه اخیر؛ از شبکه اجتماعی تا گرگ وال استریت


بازی در فیلم‌های نتفلیکس شبیه شتری شده است که بالاخره در خانه هر بازیگری می‌خوابد و دیر یا زود خبر آن منتشر می‌شود. این بار میلا کونیس در فیلم خوش شانس ترین دختر زنده به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی، در آینده‌ای نه‌چندان دور جلوی دوربین فیلم‌برداری خواهد رفت.

طبق خبری که مدتی پیش منتشر شد، جسیکا نول نویسنده‌ رمان خوش شانس ترین دختر زنده (در سال ۲۰۱۴) تصمیم گرفت از روی رمان پرفروش خود، فیلم‌نامه‌ای اقتباسی بنویسد. داستان حول محور دختری تلخ‌زبان به نام انی فانلی می‌چرخد. انی ساکن شهر نیویورک، کارمند دفتر یک مجله‌ مجلل و شیک، عاشق لباس و فشن و درنهایت خیال‌بافی حرفه‌ای است که می‌خواهد عروسی‌اش را در جزیره نانتاکت برگزار کند. در ادامه داستان، کارگردان یک مستند جنایی از او دعوت می‌کند تا درباره‌ حادثه‌ای شوکه کننده که در دوران نوجوانی انی در مدرسه بردلی رخ‌داده است، صحبت کند. درست در همین نقطه از داستان، آنی با حقیقتی تلخ مواجه می‌شود که انگار قرار است کلاف زندگی پیچیده و گذشته گره‌خورده او را از هم باز کنند.

میلا کونیس به‌جز بازی در نقش شخصیت اصلی داستان وظیفه تهیه فیلم را نیز برعهده‌گرفته است. مایک بارکر، یکی از کارگردانان اصلی مجموعه سرگذشت ندیمه (با عنوان اصلی The Handmaid’s Tale)، نیز در مقام کارگردان حضور دارد.


مایک بارکر و کارگردانی همتای سیاه


منبع: EmpireOnline

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil