فیبی والر بریج و دونالد گلاور در سریال آقا و خانم اسمیت

سریال آقا و خانم اسمیت با حضور دونالد گلاور و فیبی والر -بریج در دست تولید است؛ این سریال& روایتگر ماجرای یک زوج قاتل است که برای مخاطب بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

سریال آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith) با یک زوج جدید و ماجرایی اکشن، کمدی و عاشقانه در دست تولید است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


فیلم آقا و خانم اسمیت، با حضور زوج برد پیت و آنجلینا جولی در سال ۲۰۰۵ موفقیت زیادی به‌همراه داشت. این فیلم که فیلمنامه‌ آن را سیمون کینبرگ به نگارش درآورده بود، منجر به شروع رابطه‌ جولی و پیت شد. رابطه‌ای که دوامی نداشت.


فهرست برندگان گلدن گلوب ۲۰۲۱ در فیلیمو شات


اما در سریال آقا و خانم اسمیت باید برای روبه رو شدن با داستان تازه‌ای از یک زن و شوهر قاتل آماده شویم؛ چراکه این داستان جذاب، با حضور دوستاره‌ فوق‌العاده‌ دیگر، دونالد گلاور و فیبی والر بریج، در نسخه‌ تلویزیونی به‌روز می‌شود.

این دو به همراه فرانسسکا اسلون به‌عنوان مدیران اجرایی در حال کار روی سریالی برای آمازون هستند و قصد دارند آن را برای نمایش در سال آینده آماده کنند. سریال جدید آمازون، داستان تازه‌ای از زن و شوهر قاتلی را به تصویر می‌کشد که با مسائل زندگی زناشویی خود درگیر هستند. درحالی‌که پس از مدتی متوجه می‌شوند که هدف بعدی یکدیگر هستند.


نام فیبی والر -بریج در میان برندگان جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۰

همکاری اپرا وینفری و برد پیت در تهیه‌کنندگی فیلم «The Water Dancer»


سیمون کینبرگ و کارگردان نسخه‌ اصلی، داگ لیمان، یک ورژن تلویزیونی از فیلم ساختند که به موفقیت چندانی نرسید. فیلم تلویزیونی‌ که مارتین هندرسون و جوردانا بروستر در آن نقش آقا و خانم اسمیت را بر عهده داشتند. سپس فاکس به این نتیجه رسید که بازآفرینی فیلم می‌تواند موفقیت نسخه‌ اصلی را تکرار کند. اتفاقی که رخ نداد و اکنون بعد از گذشت نزدیک به پانزده سال باید منتظر سریال تلویزیونی آن باشیم.
آیا سریال آقا و خانم اسمیت موفق خواهد شد دوباره ما را با یک داستان اکشن کمدی عاشقانه‌ی هیجان‌انگیز همراه کند؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال باید تا سال آینده صبر کنیم.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil