میلی بابی براون به فیلم The Electric State پیوست

فیلم The Electric State به سفارش یونیورسال ساخته می‌شود و میلی بابی براون به‌تازگی به این پروژه‌ پیوسته ‌است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

پس از موفقیت در ساخت فیلم انتقام جویان: پایان بازی (با عنوان اصلی Avengers: Endgame) بود که برادران روسو توانستند راه خود را به کمپانی ای‌جی‌بی‌او باز کنند. حال این‌ کمپانی فیلم جدیدی را با همکاری آن‌ها می‌سازد؛ فیلمی که برادران روسو آن‌ را با اقتباس از رمان گرافیکی The Electric State نوشته‌ سایمون استالنهاگ کارگردانی خواهند کرد. این فیلم به سفارش یونیورسال ساخته می‌شود و میلی بابی براون به‌تازگی به این پروژه‌ پیوسته ‌است. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


این‌بار هم کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی وظیفه‌ نوشتن فیلم‌نامه‌ای به کارگردانی برادران روسو را برعهده دارند و داستان دختری نوجوان (با بازی میلی بابی براون) در دنیای پسا آخرالزمانی را روایت می‌کنند؛این دختر متوجه می‌شود ربات عجیب و غریبی که با او صمیمی شده درواقع از طرف برادر گمشده‌اش فرستاده شده ‌است. این دختر به همراه روبات برای پیدا کردن برادرش پا به یک دنیای خیالی از انسان‌های روباتی می‌گذارند و چیزهای زیادی کشف می‌کنند.

برادران روسو درباره این همکاری گفتند:

«از همکاری با یونیورسال بسیار هیجان‌زده هستیم. این کمپانی اکران فیلم Electric State را برعهده گرفته. این خبر برای فیلمسازانی مثل ما و همچنین بیننده‌ها و مخاطبانی که در سراسر دنیا که مشتاق دوباره نشستن بر روی صندلی‌های سالن‌های سینما هستند، خبر فوق‌العاده‌ایه. امید ما به واکسن‌ها و بازگشایی دوباره‌ سالن‌های سینماست.»

در ابتدا قرار بود اندی موسکیتی کارگردان فیلم آن (با عنوان اصلی It) کارگردانی و باربارا موسکیتی تهیه‌کنندگی این پروژه را به‌دست بگیرند؛ اما آن‌ها به سراغ ساخت فیلم فلش (با عنوان اصلی The Flash) رفتند و The Electric State را برای برادران روسو باقی گذاشتند. اما باید چند سالی را منتظر تماشای این فیلم بمانیم چراکه این‌دو کارگردان مشغول ساخت فیلم مرد خاکستری هستند که مراحل تولید آن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کالیفرنیا به تعویق افتاده‌ است.

خبر تکمیلی: نتفلیکس مراحل فیلمبرداری مرد خاکستری را به تاخیر انداخت


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil