جدیدترین خبر از فیلم بلک ادم | کوینتسا سویندل در نقش سیکلون ظاهر می‌شود

ویروس کرونا، مراحل تولید بلک ادام (با عنوان اصلی Black Adam) را متوقف کرده بود اما تیم بازیگری با ورود کوینتسا سویندل در نقش سیکلون تکمیل شده است.

ویروس کرونا، مراحل تولید بسیاری از فیلم‌ها را مختل کرد. همان‌طور که حدس می‌زنید، دواین جانسون چاره‌ای جز متوقف کردن مراحل تولید فیلم جدیدش یعنی بلک ادم (با عنوان اصلی Black Adam) نداشت؛ اما در نهایت، تیم بازیگری به‌تازگی و با ورود یک ستاره‌ تکمیل شده ‌است. کوینتسا سویندل در نقش سیکلون ظاهر خواهد شد؛ بازیگر تازه‌کاری که ایفای نقش اصلی در سریال تلویزیونی Trinkets بر عهده‌ او بود. برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


در این فیلم، جانسون نقش بلک ادم را بازی می‌کند؛ کاراکتری که پنج هزار سال پیش در خندق از یک برده به فردی عدالت‌خواه تبدیل شد اما ماجرا پایان خوشی برای او نداشت و هزاران سال از عمر خود را در زندان گذراند. اینک او آزاد شده است و خود را برای نبردی جانانه آماده می‌کند…


خبر تکمیلی: دواین جانسون در نقش بلک ادم روی پرده نقره‌ای ظاهر می‌شود


در عصری دیگر، او با اعضای لیگ عدالت آمریکا ملاقاتی دارد؛ این لیگ را دکتر اتم اسمشر (با بازی نوحا سنتینو) و هاوک‌من (با بازی آلدیس هاج) تشکیل داده‌اند. همچنین اخیرا کاراکتر جدیدی به اعضای این تیم اضافه شده است: کوینتسا سویندل در نقش سیکلون به لیگ عدالت پیوسته است؛ کسی که بادها و صداها بازیچه‌ دست او هستند. سارا شاهی نیز عضوی از تیم بازیگران است و نقش استاد دانشگاه و رهبر مبارزان آزادی را بازی می‌کند.


خبر تکمیلی: آلدیس هاج و بازی در نقش هاوک‌من در فیلم بلک ادم


کارگردانی این فیلم بر عهده‌ ژاومه کویت-سرا خواهد بود. او در فیلم گشت‌وگذار در جنگل (با عنوان اصلی Jungle Cruise) با دواین جانسون همکاری داشته ‌است. همچنین نگارش فیلم‌نامه برعهده‌ روری هینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود.
با این‌که بازیگر جدیدی به این فیلم اضافه شده، هنوز تاریخ دقیقی برای اکران در نظر گرفته نشده‌ است.


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil