جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم در فیلم آمبولانس مایکل بی

مایکل بی فیلمی تریلر را با بازی ایزا گوانزالس، جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم کارگردانی خواهد کرد… با فیلیمو شات همراه باشید.

مایکل بی فیلمی تریلر را با بازی ایزا گوانزالس، جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم کارگردانی خواهد کرد… با فیلیمو شات همراه باشید.


نمی‌توان این حقیقت را انکار کرد که مایکل بی بیش از حد از صحنه‌های اسلوموشن در فیلم‌هایش استفاده می‌کند، اما این کارگردان مهارت ویژه‌ای در انتخاب بازیگر دارد؛ ماه گذشته بود که باخبر شدیم جیک جیلنهال در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید مایکل بی به نام آمبولانس (با عنوان اصلی Ambulance) است؛ حال تازه‌ترین اخبار حاکی از آن است که یحیی عبدالمتین دوم و ایزا گوانزالس هم در این پروژه همکاری خواهند کرد.

همچنین بالاخره جزئیات داستان اصلی فیلم منتشر شد؛ بر اساس اخبار و گزارش‌ها این فیلم نسخه‌ بازسازی‌شده‌ فیلم آمبولانس است که در سال ۲۰۰۵ ساخته شد. داستان، روایت‌گر زندگی دو برادر است که برای پرداخت هزینه‌ عمل مادری که با مرگ فاصله‌ای ندارد، مجبور به دزدی می‌شوند. در همین بین، آن‌ها آمبولانسی را سرقت می‌کنند و بعد از مدتی متوجه می‌شوند که تنها نیستند و زنی بهیار به‌همراه بیماری با شرایط بحرانی در این آمبولانس هستند. فیلم اصلی به صورت کامل در آمبولانس فیلم‌برداری شده بود.

فیلم‌نامه‌ نسخه‌ جدید را سازنده‌ فیلم Chuck، کریس فداک خواهد نوشت و همچنین این پروژه در شرف آغاز مراحل تولید است. ناگفته نماند که فیلم‌نامه‌ نسخه‌ جدید با فیلم‌نامه‌ قبلی متفاوت خواهد بود و یک تغییر اساسی در آن وجود دارد؛ یکی از کاراکترهای اصلی فیلم، دامپزشکی است که از افغانستان بازگشته. در این فیلم عبدالمتین نقش برادر و شریک جرم جیلنهال و ایزا گوانزالس نقش زن بهیار را بازی می‌کنند.

اخبار بازیگران همیشه جذاب و هیجان‌انگیز بوده‌است؛ یحیی عبدالمتین دوم را در فیلم‌های موفقی دیده‌ایم: فیلم‌هایی مثل آکوامن (با عنوان اصلی Aquaman)، نگهبانان (با عنوان اصلی Watchmen) و همچنین یکی از پرطرفدارترین فیلم‌هایی که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد، یعنی دادگاه شیکاگو هفت (با عنوان اصلی The Trial of the Chicago 7). به‌زودی شاهد نقش‌آفرینی او در فیلم‌های ماتریکس و کندی‌من (با عنوان اصلی Candyman) خواهیم بود. او در فیلم جدید جرج میلر به نام مکس دیوانه (با عنوان اصلی Mad Max) نقش مقابل آنیا تیلور جوی و کریس همسورث را بازی خواهد کرد.


خبر تکمیلی: آنیا تیلور-جوی، کریس همسورث و یحیی عبدالمتین دوم در قسمت جدید «مکس دیوانه»


جیک جیلنهال هم مشغول چند پروژه هیجان‌انگیز است: سریال جدید دنباله‌ای از فریبکاری‌های یک رمان‌نویس مضطرب به نویسندگی و کارگردانی جانیکزا براوو و فیلم جدید Snow Blind برگرفته از یک رمان گرافیکی.
همچنین ایزا گوانزالس نقشی در فیلم بیبی درایور (با عنوان اصلی Baby Driver) برعهده دارد.

توزیع آمبولانس برعهده‌ کمپانی یونیورسال است و تهیه‌کنندگی بر عهد‌ه‌ بردلی فیشر، ویلیام شرک و جیمز وندربیلت خواهد بود. انتظار می‌رود مراحل تولید از اوایل سال آینده آغاز شود. بی‌صبرانه منتظر تماشای همکاری جیک جیلنهال و یحیی عبدالمتین دوم هستیم.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil