ساخت فیلم سینمایی «هفت تیر» با حضور مایا و ایثن هاک

ساخت فیلم سینمایی «هفت تیر» (با عنوان اصلی Revolver) شروع شد و ایثن هاک با دخترش مایا هاک همبازی شده است.

ساخت فیلم سینمایی «هفت تیر» (با عنوان اصلی Revolver) شروع شد و ایثن هاک با دخترش مایا هاک همبازی شده است. در این فیلم کمدی، هواپیمای گروه موسیقی بیتل‌ها به‌طور اتفاقی در شهر کوچکی در آلاسکا به نام آنچوریج فرود می‌آید. دختر جوانی از اهالی این شهر که از هواداران آن‌هاست، تلاش می‌کند که هر طور شده به این خواننده‌های محبوب نزدیک شود. البته خیلی نزدیک!!
کارگردان این فیلم اندرو استنتون، قبلاً کارگردانی فیلم‌های «در جستجوی نمو» (با نام اصلی Finding Nemo) و «وال-ای» (با عنوان اصلی Wall-E) را نیز بر عهده داشته است. فیلمنامه «هفت تیر» توسط کیت تریفری نوشته شده است که او را با فیلمنامه سریال «چیزهای عجیب» (با نام اصلی Stranger Things) می‌شناسیم .

در این فیلم ایثن و مایا هاک ایفای نقش خواهند کرد و خلاصه داستان به‌صورت زیر عنوان شده است:
مایا هاک (در نقش جین)، نوجوانی است که در سال ۱۹۶۶ در شهر کوچکی به نام آنچوریج در ایالت آلاسکا زندگی می‌کند. هواپیمای حامل گروه موسیقی محبوب بیتل‌ها که عازم ژاپن هستند، مجبور است در این شهر دورافتاده، فرودی اضطراری داشته باشد؛ معجزه‌ای اتفاق افتاده است! مردم شهر شیفته و مشتاق این چهار هنرمند معروف هستند و در این میان جین به دنبال راهی است که با جورج هریسون، یکی از اعضای بیتل‌ها، رابطه نزدیک و عاشقانه برقرار کند؛ چرا که احساس می‌کند عشق، ماجراجویی و زندگی رویایی بسیار در دسترس او قرار گرفته‌اند!

داستان فیلم بسیار شبیه فیلم کمدی «می‌خواهم دستت را بگیرم» (با عنوان اصلی I Wanna Hold Your Hand) ساخته رابرت زمیکس خواهد بود که در سال ۱۹۷۸ بر روی پرده رفت. این تشابه بسیار دلنشین می‌نماید اما باید دید که آیا فیلم «هفت تیر» می‌تواند همچون فیلم قدیمی «می‌خواهم دستت را بگیرم» مورد اقبال عمومی واقع شود یا خیر. در آن فیلم، بیتل‌ها چندان نمایش داده نشدند و هنوز معلوم نیست که کارگردان فیلم «هفت تیر» چه ایده‌ای برای این موضوع در نظر دارد. آیا قرار است بیتل‌ها اصلاً دیده نشوند؟ و اگر چنین نیست، چه کسانی در نقش این خوانندگان محبوب ظاهر خواهند شد؟ شاید بتوان از بازیگرانی که در فیلم «Walk Hard» نقش بیتل‌ها را بازی کردند در این فیلم نیزاستفاده کرد و در این صورت، نتیجه قطعا بسیار جالب خواهد بود.
ساخت فیلم سینمایی «هفت تیر» با کارگردانی اندرو استنتون کلید خواهد خورد. او پیش‌تر در تعدادی از محصولات کمپانی پیکسار در مقام نویسنده و کارگردان همکاری داشته است. از آن جمله می‌توان فیلم‌های «داستان اسباب‌بازی» (با عنوان اصلی Toy Story)، «موش سرآشپز» (با عنوان اصلی Ratatouille)، «وال-ای» (با عنوان اصلی Wall – E )، «در جستجوی نمو» (با نام اصلی Finding Nemo)، «در جستجوی دوری» (با عنوان اصلی Finding Dory) و «جان کارتر» (با عنوان اصلی John Carter) را نام برد که فیلم اخیر چندان موردتوجه قرار نگرفته است. نویسنده فیلمنامه کیت تریفری نیز علاوه بر مجموعه «چیزهای عجیب»، نویسندگی قسمتی از مجموعه «خیابان ترس» (با نام اصلی R.L. Stine’s Fear Street) را بر عهده داشته که هنوز پخش نشده است. راس جاکوبسن و جن دانا تهیه‌کنندگی این فیلم را به انجام خواهند رسانید.


ایثن هاک به تیم بازیگران سریال شوالیه ماه اضافه می‌شود!


مایا هاک پس از پیوستن به گروه عوامل فیلم «چیزهای عجیب» به محبوبیتی سریع دست یافت. اگر چه این اولین بار نیست که این پدر و دختر با یکدیگر همبازی می‌شوند، ایده قرار دادن مایا در کنار پدرش در فیلم «هفت تیر» بسیار جالب‌توجه به نظر می‌رسد؛ آن‌ها در قسمت اخیر مجموعه «وقت نمایش» (با عنوان Showtime: The Lord Bird) با هم همکاری کرده‌اند. مایا ‌هاک پس از این فیلم در فیلم جدید جیا کاپولا با عنوان «Mainstream» دیده خواهد شد و البته حضور او در فصل بعدی «چیزهای عجیب» نیز ادامه خواهد داشت.

ایثن هاک نیز علاوه‌بر بازی در فیلم «Showtime: The Lord Bird»، اخیرا در فیلم فوق‌العاده و قابل‌تحسین «تسلا» (با عنوان اصلی Tesla) به ایفای نقش پرداخته و در حال حاضر در حال بازی در فیلم «The Northman» به کارگردانی رابرت اگرز است که در آن درامی با موضوع انتقام یک وایکینگ را روایت می‌کند.


نقد فیلم «تسلا»؛ هوش ایثن هاک برای ایفای نقش فردی نابغه کافی نیست!


منبع: Slash Film

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil