ال فانینگ نقش اول سریال درام «دختری از پلینویل» را بازی خواهد کرد

هولو تصمیم دارد از ال فانینگ، بازیگر نقش کاترین کبیر در سریال «کبیر» برای بازی در نقش اول سریال درام «دختری از پلینویل» استفاده کند.

پس از مورد تحسین واقع‌شدن ال فانینگ برای بازی در نقش کاترین کبیر در سریال کمدی درام «کبیر» (با عنوان اصلی «The Great»)، شرکت هولو تصمیم دارد دوباره از او برای بازی در نقش اول سریال درام «دختری از پلینویل» (با عنوان اصلی «The Girl From Plainville») استفاده کند. این سریال با الهام از مقاله‌ای به همین نام، نوشته جسی بارون در مجله اسکوایر ساخته خواهد شد. داستان واقعی سریال درام «دختری از پلینویل» در مورد زنی به نام میشل کارتر است که در ژوئن سال ۲۰۱۷، طی پرونده‌ای جنجالی در مورد «خودکشی با پیامک» (texting-suicide) به قتل غیرعمد محکوم شد. با فیلیمو شات همراه باشید.


سریال «دختری از پلینویل» که از سوی سرویس هولو پخش خواهد شد، به رابطه بین کارتر و پسری ۱۸ ساله به نام کانراد روی سوم، اتفاقاتی که به مرگ وی منجر شد و محکومیت بحث‌برانگیز کارتر می‌پردازد. این مجموعه به تهیه‌کنندگی لیز هانا (نویسنده فیلم «پست» با عنوان اصلی «The Post») و پاتریک مکمانوس (مدیر تولید سریال تلویزیونی «دکتر مرگ» با عنوان اصلی «Dr. Death») ساخته خواهد شد. این دو نفر همچنین شورانرهای سریال خواهند بود. ال فانینگ نیز در کنار بازیگری، تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را به همراهی بریتنی کاهان وارد بر عهده خواهد داشت.


۱۰ فیلم برتر درام دهه اخیر


این پرونده پیش از این در مستند «دوستت دارم، حالا بمیر» (با عنوان اصلی «I Love You, Now Die») موردبررسی قرار گرفته بود. این مستند توسط بارون و ارین لی کار برای شبکه اچ‌بی‌او تهیه شده بود. بارون و ارین لی کار به‌عنوان مشاور در سریال «دختری از پلینویل» حضور خواهند داشت. کلی فانک نماینده شرکت فیلم‌سازی لیتلتون رود و پاتریک مکمانوس در این پروژه خواهد بود.


نقد و بررسی سریال «کبیر» با بازی ال فانینگ را در فیلیمو شات بخوانید


«دختری از پلینویل» به فهرست سریال‌های کوتاه هولو افزوده خواهد شد. این فهرست سریال‌هایی همچون «آتش‌های کوچک در همه جا» (با عنوان اصلی «Little Fires Everywhere»)، «خانم آمریکا» (با عنوان اصلی «Mrs. America»)، «تبصره ۲۲» (با عنوان اصلی «Catch-22») و «تظاهر» (با عنوان اصلی «The Act») را در خود جای داده است. سرویس استریمینگ هولو اخیراً سریال موردانتظار «نه غریبه کامل» (با عنوان اصلی «Nine Perfect Strangers») را هم به برنامه تولید سریال‌هایش اضافه کرده است.


منبع: The Playlist

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil