مشکلات شخصی کیت هرینگتون او را راهی مرکز درمانی کرد

مشکلات شخصی کیت هرینگتون این بازیگر ۳۲ ساله انگلیسی را راهی مرکز درمان کرد. گزارش شده او از مشکل استرس و اعتیاد به الکل رنج می‌برده است.

به نظر می‌رسد که به پایان رسیدن سریال «بازی تاج و تخت» برای برخی از بازیگران این سریال اتفاق خوشایندی نبوده است. گفته شده مشکلات شخصی کیت هرینگتون او را راهی مرکز درمانی کرده است.

مدیر برنامه هرینگتون در بیانه‌ای رسمی درباره این موضوع گفته است:

«کیت تصمیم گرفت کمی برنامه‌های خود را تغییر دهد تا فرصت این را داشته باشد که بتواند به مرکز درمانی برود تا روی از بین بردن مشکلات شخصی خود کار کند.»

این بازیگر انگلیسی که نقش «جان اسنو» را در هشت فصل گذشته بازی تاج و تخت بازی کرد، برای از بین بردن استرس و از بین بردن اعتیاد به الکل، از ماه پیش راهی یک مرکز درمانی بسیار لوکس شده است. گفته شده هرینگتون یک هفته قبل از پخش قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت، به این مرکز درمانی مراجعه کرده بود.

اگر مستندی را که پس از به پایان رسیدن سریال بازی تاج و تخت که «آخرین نگهبان» نام دارد دیده باشید، متوجه برخی از استرس‌ها و مشکلات هرینگتون می‌شوید. مشکلاتی درباره به پایان رسیدن این سریال بودند. به طور مثال، صحنه‌ای که هرینگتون متوجه می‌شود که جان اسنو شخصیت «دنریس» را می‌کشد، حال او به شکل عجیبی دگرگون می‌شود. او در یکی از برنامه‌های تلویزیونی آمریکا هم گفته بود که با متوجه شدن برخی از اتفاقات سریال، به شدت شوکه شده و حتی گریه کرده است.


مروری بر فیلم زد | داستانی تکراری اما غافل‌گیرکننده


مشکلات شخصی کیت هرینگتون

هرینگتون در گفت و گو با سایت Variety اعلام کرد که پس از اینکه متوجه شد چه اتفاقاتی برای جان اسنو رخ می‌دهد، کارهای درمانی را  شروع کرده است. این هنرپیشه ۳۲ ساله که نقش مهمی در محبوبیت سریال بازی تاج و تخت داشت، به این موضوع اشاره کرد که تاریک‌ترین لحظه‌های او زمانی بوده که تمرکز سریال روی شخصیت اسنو بوده است.

او می‌گوید:

«تاریک‌ترین صحنه سریال برای من آن زمانی بود که جان اسنو مرد و زنده شد. من هیچ وقت از اینکه تمرکز سریال روی جان اسنو می‌آمد خوشم نیامد. زمانی که شما نقش مهمی در سریال ایفا می‌کنید و سریال هم قدرت زیادی پیدا می‌کند، بسیار وحشتناک است.»

مشکلات شخصی کیت هرینگتون تا جایی ادامه داشت که او در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که در فصل آخر این سریال، دیگر توانایی بازی را نداشته و شرایط بسیار بدی را پشت‌سر می‌گذاشته است. هرینگتون می‌گوید:

«در آخرین روز فیلم‌برداری همه چیز خوب بود تا اینکه به آخرین صحنه رسیدیم و به من گفتند که فیلم‌برداری تمام شد. در این لحظه من فروریختم؛ اما عجیب‌ترین لحظه زمانی بود که می‌خواستم لباس‌ها جان اسنو را از تنم در بیاورم. احساس کردم که برای بار آخر است که در نقش این شخصیت قرار گرفتم.»


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil