انتشار فصل جدید سریال «رامی» و «چیزهای بهتر» در سال ۲۰۲۱

شرکت‌های هولو و اف‌ایکس تصمیم دارند فصل جدید سریال رامی و چیزهای بهتر، دو مورد از پرطرفدارترین کمدی‌های معاصر را در سال ۲۰۲۱ منتشر کنند.

سریال‌های «رامی» (با عنوان اصلی Ramy) و «چیزهای بهتر» (با عنوان اصلی Better Things) که مورد تحسین واقع‌شده‌ترین سریال‌های کمدی معاصر تلویزیون هستند، در آینده با فصل‌های جدیدشان به تلویزیون بازخواهند گشت. فصل جدید سریال «رامی»، کمدی درام رامی یوسف، از سوی هولو منتشر خواهد شد. در همین حین، سریال پاملا ادلون با نام «چیزهای بهتر» هم که همان‌قدر تحسین مخاطبین را برانگیخته است به‌عنوان بخشی از قرارداد همه‌جانبه او با شبکه اف‌ایکس برای فصل پنجم دوباره تمدید شد. با فیلیموشات همراه باشید.


احتمال نامزدی سریال کمدی «رامی» در امی ۲۰۲۰ برای بخش بهترین بازیگر مرد کمدی


سریال «رامی» که فصل دوم آن در ماه می پخش شد، درباره زندگی یک شخصیت خیالی از رامی یوسف است که در محله خود در نیوجرسی زندگی می‌کند. این محله ازلحاظ سیاسی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است و رامی طی اتفاقاتی سفر معنوی خود را آغاز می‌کند. او بین یک جامعه مذهبی و نسل امروزی هزاره سوم گرفتار شده است؛ جامعه‌ای مذهبی با این اعتقاد که زندگی یک آزمون اخلاقی است و نسل امروزی که حتی به وجود زندگی پس از مرگ شک دارد. در دو فصل قبلی، شاهد کشمکش‌های او بر سر این مسائل و آشنایی‌اش با یک جمع جدید مسلمان بودیم؛ اتفاقی که باعث شد رامی به اعتقادات خود بیشتر از قبل پایبند شود.

رامی یوسف نویسنده، مدیر تولید و خالق سریال «رامی» است و شرکت راوی نندن با نام آ بیست و چهار تهیه‌کننده این پروژه است. اری کچر، رایان ولش، جرود کارمایکل و کریس استورر از سازندگان دیگر این سریال هستند. رامی یوسف، حایم عباس، عمرو واکد، لیث نکلی، می کالاموی، دیو مرهی، محمد عامر و استیو وی بازیگران این سریال هستند. فصل جدید سریال «رامی» در حالی منتشر خواهد شد که ماهرشالا علی، بازیگر برنده جایز اسکار هم در فصل دوم این سریال بازی کرده بود و باید دید در ادامه شاهد حضور او خواهیم بود یا نه.


فهرست نامزدهای احتمالی امی ۲۰۲۰ در شاخه بهترین سریال کمدی را در فیلیمو شات بخوانید


داستان «چیزهای بهتر»، سریال محبوب پاملا ادلون، درباره مادر مجردی است که با سه دختر خود در لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او در کنار بازیگری باید از مادرش هم مراقبت کند. ادلون بازیگر، مدیر تولید، نویسنده و کارگردان سریال است. فصل چهارم سریال «چیزهای بهتر» ماه مارس از شبکه اف‌ایکس منتشر شد و حالا قرار است فصل پنجم در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

اریک شرایر، رئیس شرکت سرگرمی اف‌ایکس در بیانیه‌ای گفت: «ما واقعاً از کار کردن با پاملا مفتخر هستیم. او یکی از بااستعدادترین هنرمندانی است که در این حرفه وجود دارد؛ این در کارهای او به‌عنوان تهیه‌کننده، شو رانر، بازیگر، نویسنده و کارگردان به‌وضوح قابل‌مشاهده است. آخرین فصل سریال «چیزهای بهتر» تابه‌حال بهترین فصل آن بوده و ما از چیزهایی که قرار است در فصل پنجم اتفاق بیفتد بسیار هیجان‌زده هستیم. این هیجان درباره تمام پروژه‌هایی که در آینده باهم خواهیم داشت وجود دارد.»

تمدید دوباره این سریال‌ها دلیل خوبی برای خوشحال شدن دنبال‌کننده‌های هولو است. سریال «چیزهای بهتر» به‌عنوان بخشی از سرویس پخش آنلاین اف‌ایکس برای نمایش اینترنتی در هولو قابل‌دسترس است. از اوایل امسال تمامی برنامه‌های اف‌ایکس از طریق هولو قابل‌مشاهده هستند. هولو و اف‌ایکس هر دو متعلق به شرکت دیزنی هستند.


منبع: IndieWire

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil