اکران آنلاین «خوب بد جلف ۲» در سینمای آنلاین فیلیمو

با وجود بازگشایی سینماها در تابستان ۹۹، اکران آنلاین که جایگاهش را در میان مخاطبان پیدا کرده است، همچنان ادامه دارد. در همین راستا، سینمای آنلاین فیلیمو برای دوستداران آثار کمدی خبری خوش دارد: اکران آنلاین «خوب بد جلف ۲»!

شیوع ویروس کرونا، تمام جنبه‌های زندگی مردم سراسر جهان را تغییر داد؛ روال عادی زندگی و عادت‌ها را به‌هم زد و در مواردی باعث اختلال گسترده در فعالیت صنایع و کسب‌وکارها شد. صنعت سینما و سرگرمی هم از این ماجرا در امان نماند؛ به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تولیدات سینمایی در تمام دنیا متوقف و سالن‌های سینما به‌اجبار تعطیل شدند. سینمای ایران هم از شیوع کرونا آسیب دید و از زمستان ۹۸ رو به تعطیلی رفت و اکران بسیاری از فیلم‌ها نیمه‌کاره ماند. در چنین شرایطی، طرح اکران آنلاین به کمک سینماگران و تماشاگران محبوس در خانه آمد تا برای گروه اول مجال عرضه آثار و برای گروه دوم، سرگرمی فراهم کند تا این روزهای بحرانی بگذرند.
با وجود بازگشایی سینماها در تابستان ۹۹، اکران آنلاین که جایگاهش را در میان مخاطبان پیدا کرده است، همچنان ادامه دارد. در همین راستا، سینمای آنلاین فیلیمو برای دوستداران ژانر کمدی خبری خوش دارد: اکران آنلاین «خوب بد جلف ۲»!


نقد سریال خوب بد جلف ۳ رادیواکتیو


دومین اثر پیمان قاسم‌خانی در مقام کارگردان، زمستان گذشته و پس از نمایش جشنواره فجر اکران شد. قاسم‌خانی پس از موفقیت «خوب بد جلف»، باردیگر به سراغ زوج موفق پژمان جمشیدی و سام درخشانی رفته است و داستانی را روایت می‌کند که حول محور این دو نفر شکل می‌گیرد. آن‌ها اینبار درگیر فعالیت‌های یک تیم جاسوسی می‌شوند. اکران آنلاین فیلم «خوب بد جلف ۲ : ارتش سری» برای دوستداران سینمای کمدی خبر خوبی است؛ در شرایطی که امن‌ترین جای دنیا «خانه» است، سینمای آنلاین فیلیمو خانه‌ها را به سینما تبدیل کرده.

در فیلیمو تماشا کنید: سریال خوب بد جلف ۳

در خلاصه داستان فیلم «ارتش سری» آمده:
گروهی از جاسوسان آمریکایی برای انجام ماموریتشان، در پوشش یک تیم فیلمسازی به ایران آمده‌اند؛ حضور زوج جمشیدی و درخشانی به‌عنوان بازیگران پروژه قلابی آن‌ها، همه محاسبات را به هم می‌ریزد.
سام درخشانی، پژمان جمشیدی، حامد کمیلی، ریحانه پارسا، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش و علی اوجی، بازیگران دومین ساخته سینمایی پیمان قاسمخانی هستند.
اکران آنلاین «خوب بد جلف ۲» از پنجشنبه ۹ مردادماه ۹۹ در سینمای آنلاین فیلیمو آغاز خواهد شد و کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۰ هزار تومان به مدت ٨ ساعت به این کمدی جذاب دسترسی داشته باشند.

خوب بد جلف 2 : ارتش سری

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil