فیلم لایو اکشن «اتوبوس مدرسه جادویی»؛ الیزابت بنکس در نقش خانم فریزل

الیزابت بنکس در فیلم «اتوبوس مدرسه جادویی» یا همان «سفرهای علمی» (با عنوان اصلی The Magic School Bus) که یک اقتباس تلفیقی از کتاب‌های محبوب و یک سریال انیمیشنی دهه نود است، نقش خانم فریزل را بازی می‌کند.

الیزابت بنکس در فیلم «اتوبوس مدرسه جادویی» یا همان «سفرهای علمی» (با عنوان اصلی The Magic School Bus) که یک اقتباس تلفیقی از کتاب‌های محبوب و سریال انیمیشنی دهه نود این فیلم است، نقش خانم فریزل را بازی می‌کند.
شرکت «سنگ قهوه‌ای» که متعلق به بنکس است به همراه شرکت‌های «اسکلاستیک»، «بازگشت مری پاپینز»، «مارک پلات»، و «یونیورسال پیکچرز» از توسعه‌دهندگان فیلم هستند.
فیلم، بر اساس مجموعه کتاب‌های پرفروش انتشارات اسکلاستیک که جونا کول نویسنده و بروس دگان تصویرگر آن هستند، ساخته خواهد شد و داستان خانم فریزل باشهامت و کلاس درس او را روایت می‌کند؛ کلاسی که با اتوبوس زرد مدرسه به اردوهای علمی می‌روند. این اتوبوس به طرزی جادویی و برحسب موضوع علمی‌ای که در کلاس بررسی می‌شود به هواپیما، زیردریایی، فضاپیما یا تخته اسکیت روی آب تبدیل می‌شود.

الیزابت بنکس در نقش خانم فریزل

سریال تلویزیونی انیمیشنی پی‌بی‌اس با هنرنمایی لی‌لی تاملین در نقش خانم فریزل اولین اقتباس از این مجموعه داستان بود که هجده سال به‌صورت متوالی در آمریکا پخش شد و در بیش از صد کشور در سراسر دنیا به نمایش درآمد. سریال انیمیشنی «اتوبوس مدرسه جادویی دوباره می‌راند» (با عنوان اصلی The Magic School Bus Rides Again) سال ۲۰۱۷ در شبکه نت‌فلیکس با بازی کیت مک‌کینون در نقش فیونا (خواهر خانم فریزل) به‌عنوان دنباله‌ای بر سریال اصلی آغاز شد.
فیلم سینمایی جدید «اتوبوس مدرسه جادویی» با بازی الیزابت بنکس در نقش خانم فریزل ، اولین اقتباسی است که در بیست‌وشش سالی که از خلق این مجموعه می گذرد، مخصوص نمایش روی پرده بزرگ سینمایی ساخته می‌شود.

بنکس و مکس هندلمن از طرف شرکت براون‌استون و لولی لوشس و کیتلین فریدمن از طرف شرکت اسکلاستیک و مارک پلات و آدام سیگل تحت عنوان شرکت مارک پلات، تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود. مدیر تولید فیلم هم آلیسون اسمال از شرکت براون‌استون خواهد بود.
رایان کریستینز از شرکت مارک پلات به همراه سارا اسکات و لکسی بارتا از شرکت یونیورسال پیکچرز، بر ساخت فیلم نظارت خواهند کرد.
لوشس گفت: «باعث افتخار ما است که خانم فریزل افسانه‌ای را با شور و شوقی که برای دانستن و ماجراجویی به شیوه‌های تازه و جدید دارد دوباره زنده می‌کنیم و الهام‌بخش بچه‌های نسل بعدی برای اکتشاف‌های علمی می‌شویم و از معلم‌های متعهدی که هرروز پای علوم را به زندگی واقعی بچه‌ها باز می‌کنند و آن را در دسترس دانش‌آموزان جوان قرار می‌دهند حمایت می‌کنیم.
فیلم «مورمور» (با عنوان اصلی Goosebumps) ساخته شرکت سونی و فیلم اقتباسی و تلفیقی لایو اکشن و انیمیشن «کلیفورد، سگ قرمز بزرگ» (با عنوان اصلی Clifford the Big Red Dog) که ماه نوامبر از طریق پارامونت اکران می‌شود از دیگر پروژه‌های هالیوودی شرکت اسکلاستیک هستند. شرکت «پیکچراستارت» هم فیلم لایو اکشن «انیمورف‌ها» (با عنوان اصلی Animorphs) را در دست تولید دارد.
سریال «خانم آمریکا» (با عنوان اصلی Mrs. America) و فیلم «فرشتگان چارلی» (با عنوان اصلی Charlie’s Angels) ساخته شرکت سونی آخرین فیلم‌هایی هستند که بنکس در آن‌ها بازی کرده و فیلم «فرشتگان چارلی» را هم خود او کارگردانی کرده است.


منبع: Hollywood Reporter

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil