رونمایی از گریم هدیه تهرانی و محسن کیایی در سریال «همگناه»

هدیه تهرانی، پس از هشت سال با «همگناه» مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

هدیه تهرانی، پس از هشت سال با «همگناه» مصطفی کیایی به شبکه نمایش خانگی می‌آید. هدیه تهرانی به‌عنوان ستاره سینمایی، با سریال «قلب‌یخی» در سال ۹۰ بود که برای اولین بار راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این بار در «همگناه» مصطفی کیایی به قاب نمایش خانگی آمده است تا نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری را در دل یک درام خانوادگی به نمایش بگذارد. با فیلیمو شات همراه باشید.


محسن کیایی که با «ساخت ایران ۲» در سال ۹۷ و پس از کارهای متعدد سینمایی و تلویزیونی به شبکه نمایش خانگی پا گذاشت، در دومین تجربه سریال‌سازی برای شبکه نمایش خانگی، علاوه بر ایفای یکی از نقش‌های اصلی در «همگناه»، نویسندگی این سریال ۲۴ قسمتی را هم به همراه علی کوچکی بر عهده دارد.

هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان»، دو شخصیت اصلی «همگناه» هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی و حبیب رضایی، قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.

این سریال یکی از پربازیگرترین سریال‌های نمایش خانگی است که علاوه بر بازیگرهای نام برده شده رویا تیموریان، مسعود رایگان، بهروز پرستویی، مهدی پاکدل، شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق، مارال بنی آدم، علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد نیز در آن ایفای نقش کرده‌اند.
«همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی آخرین مراحل فنی برای توزیع در شبکه نمایش خانگی را پشت سر می‌گذارد. سریالی در ژانر خانوادگی که قرار است در دو فصل ۱۲ قسمتی وارد شبکه نمایش خانگی شود و اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در این مدیوم به‌شمار می‌رود. این سریال از روزهای ابتدایی اسفندماه در فیلیمو پخش خواهد شد.

ویدیوی مراحل گریم و آماده سازی هدیه تهرانی و محسن کیایی را برای این سریال در فیلیمو شات تماشا کنید:


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil