ایثن هاک به سراغ تنسی ویلیامز می‌رود

ایثن هاک بر اساس نمایشنامه «کامینو رئال» نوشته تنسی ویلیامز، یک فیلم سینمایی بلند می‌سازد.

ایثن هاک بر اساس نمایشنامه «کامینو رئال» نوشته تنسی ویلیامز، یک فیلم سینمایی بلند می‌سازد. یوری سینگر که در تولید فیلم تسلا برای جشنواره فیلم ساندنس همکاری می‌کرد، تهیه‌کنندگی فیلم جدید ایثن هاک را بر عهده دارد. فیلم «کامینو رئال» یک پروژه جذاب با همکاری مجموعه‌ای از بازیگران، نویسنده و فیلم‌سازان است که هاک، از مدت‌ها پیش تصمیم به ساخت آن داشت. او در ابتدا قصد داشت پروژه را در کوبا فیلمبرداری کند اما به‌تازگی اعلام کرده است که فیلمبرداری را در ریودوژانیرو آغاز می‌کند و امیدوار است که مراحل تولید را تا کریسمس به‌پایان برساند. هاک در حال انتخاب اعضای تیم تولید و بازیگران است و امید دارد که بتواند یکی از نقش‌های کلیدی و مهم را به ژولیت بینوش واگذار کند. ایثن هاک در فیلم جدید خود بازی نخواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر، با فیلیمو شات همراه باشید.


او در مصاحبه‌ای با ورایتی در حاشیه جشنواره فیلم ساندنس گفت: «این اثر، سال‌ها فکر مرا به خود مشغول کرده بود؛ من بارها و بارها آن را در ذهنم مرور کرده بودم و با دقت به آن فکر می‌کردم. به نظرم بخشی از این اثر، یک اپرای راک و بخشی دیگر مانند نمایشنامه «در انتظار گودو» اثر ساموئل بکت است. من فکر می‌کنم سینما به آن چیزی که تنسی می‌خواست رسیده است و چه‌بسا می‌تواند این متن نمایشی را بهتر هم اجرا کند.» او همچنین اضافه کرد: «این همان چیزی است که باز لوهرمان از ساخت «مولن روژ» انتظار داشت؛ با این تفاوت که حالت معنوی بیشتری دارد.»

سینگر که از ادامه همکاری حرفه‌ای‌اش با هاک هیجان‌زده است، به ورایتی گفت: «پشتیبانی از این اثر جذاب، باعث خوشحالی و خرسندی من است.»

این اثر، در میان آثار تنسی ویلیامز یک تغییر بنیادین ادبی محسوب می‌شد و در مقایسه با کارهای قبلی او که شامل مجموعه‌ای کلاسیک («پرنده شیرین جوانی»، «باغ‌وحش شیشه‌ای» و «اتوبوسی به نام هوس») بودند، حال و هوایی سورئالیستی داشت و کمتر شناخته شده بود. داستان «کامینو رئال» درباره یک جوان آمریکایی به نام کیلروی است که با طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها مانند دون کیشوت، اسمرالدا و کازانووا که از تاریخ و ادبیات و افسانه‌ها بیرون آمده‌اند، مواجه می‌شود. این نمایشنامه در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی بارها به روی صحنه رفت اما چندان مورد استقبال قرار نگرفت. با گذشت زمان، بر شهرت آن افزوده شد، به‌گونه‌ای که استودیوهای مختلف فیلمسازی در تکاپوی یافتن رمز موفقیتش افتادند.

هاوک، که نوه برادر ویلیامز است، در ابتدا با ظاهر شدن در نقش کیلروی به آن علاقه‌مند شده است و آن را از بهترین تجربه‌های تئاتر در طول عمر حرفه‌ای خود می‌داند. باید منتظر بمانیم تا ادای احترام این بازیگر و کارگردان آمریکایی را در قالب ساخت یک فیلم جدید از «کامینو رئال» ببینیم.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil