بیلی آیلیش تیتراژ جدیدترین فیلم «جیمز باند» را می‌خواند

یکی از بزرگ‌ترین و جالب‌توجه‌ترین قسمت‌های فیلم‌های «جیمز باند»، موسیقی متن تیتراژ آن است که این بار بیلی آیلیش،‌ خواننده مطرح آمریکایی و برنده جایزه خواننده سال اپل موزیک، وظیفه نوشتن و خواندن موسیقی آن را بر عهده گرفته است.

«زمانی برای مردن نیست»، فیلم انگلیسی آمریکایی در ژانر جاسوسی اکشن و به کارگردانی کری فوکوناگا، بیست و پنجمین عنوان از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» است که دنیل کریگ برای پنجمین بار در نقش مأمور ویژه‌ام آی ۶ در آن به ایفای نقش می‌پردازد. خبرها حاکی از آن است بیلی آیلیش ترانه تیتراژ این فیلم را خواهد خواند.

یکی از بزرگ‌ترین و جالب‌توجه‌ترین قسمت‌های فیلم‌های «جیمز باند»، موسیقی متن تیتراژ آن است که این بار بیلی آیلیش،‌ خواننده مطرح آمریکایی و برنده جایزه خواننده سال اپل موزیک، وظیفه نوشتن و خواندن موسیقی آن را بر عهده گرفته است. این ترانه‌سرا و خواننده جوان آمریکایی، در چهار جایزه گرمی ازجمله رکورد سال، آلبوم سال، آهنگ سال و بهترین هنرمند جدید نامزد دریافت جایزه شده و جوان‌ترین هنرمندی است که تاکنون نامزد دریافت جایزه بزرگ گرمی گردیده است.

در فیلم‌های قبلی «جیمز باند»، از موسیقی کلاسیک بهره گرفته شده بود، ولی اکنون نوشتن و خواندن موسیقی جدیدترین فیلم «جیمز باند» یعنی «زمانی برای مردن نیست»، بر عهده یک ستاره پاپ ۱۸ ساله است. به نظر می‌رسد این یک چالش برای موسیقی فیلم و خواننده جوان خواهد بود و روندی کاملاً متفاوت با قسمت‌های پیشین خواهد داشت.

بیلی آیلیش در این‌باره می‌گوید: «اینکه قسمتی از این فیلم باشی دیوانه‌کننده است و اینکه قرار است من موسیقی فیلم افسانه‌ای «جیمز باند» را بسازم افتخار بزرگی است. من هنوز در شوک هستم!»

مایکل ویلسون و باربارا براکلی تهیه‌کنندگان این فیلم در بیانه‌ای نوشته‌اند: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اعلام کنیم بیلی آیلیش و برادرش فینیاس اوکانل موسیقی تازه‌ترین فیلم «جیمز باند» را نوشته‌اند که به طرز عجیب و بی‌نقصی مناسب این فیلم است و از شنیدن آن شگفت‌زده خواهید شد.»

کری فوکوناگا کارگردان فیلم نیز در این‌باره این‌گونه واکنش نشان داده است: «ما چندین گزینه برای انتخاب داشتیم که نوشتن و خواندن موسیقی فیلم «زمانی برای مردن نیست» را بر عهده بگیرند. باید بگویم من خودم از طرفداران بیلی و فینیاس هستم. صداقت و خلاقیت و استعداد آن‌ها فوق‌العاده است. من بی‌صبرانه منتظر هستم که مخاطبان آنچه را که این دو هنرمند خلق کرده‌اند، بشنوند. این چشم‌اندازی جدید در موسیقی نسل‌های بعد خواهد بود.»


منبع: Empire Online

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil