حضور بیلی مگنوسن در اسپین‌آف «علاءالدین»

شرکت دیزنی مشغول ساخت یک اسپین آف از لایو اکشن «علاءالدین» است.

شرکت دیزنی به‌تازگی مشغول ساخت یک اسپین آف از لایو اکشن «علاءالدین» است که در آن بیلی مگنوسن در نقش شاهزاده آندرس به ایفای نقش می‌پردازد. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


اسپین آف «علاءالدین» که هنوز اسمی برای آن انتخاب نشده، توسط دیزنی پلاس که یک فناوری جدید معرفی شده توسط شرکت والت دیزنی است، ارائه خواهد شد و تهیه‌کنندگی آن، همچنان بر عهده دن لین است. به نظر می‌رسد که این فیلم، با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود و به فروش میلیونی دست یابد.

فیلم لایو اکشن «علاءالدین» که در تاریخ ۲۴ مه ۲۰۱۹ توسط استودیو سینمایی والت دیزنی اکران شد، یک فیلم سینمایی امریکایی در ژانر موزیکال فانتزی به کارگردانی گای ریچی است. «علاءالدین» تاکنون حدود ۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته که این اتفاق آن را به ششمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۹ و سی‌و‌چهارمین فیلم پرفروش تاریخ سینما بدل کرده است. «علاءالدین» اقتباسی از انیمیشنی به همین نام است که در سال ۱۹۹۲ بر اساس شخصیت‌های داستانی «هزار و یک شب» ساخته شد.

شرکت دیزنی، Jordan Dunn و Michael Kvammeرا به‌عنوان نویسندگان فیلمنامه اسپین آف «علاءالدین» انتخاب کرده است. شنیده‌ها حاکی که از آن هستند که داستان فیلم، حول محور شاهزاده آندرس (با بازی بیلی مگنوسن)، یکی از خواستگاران شاهزاده یاسمین می‌چرخد.

بیلی مگنوسن در فیلم‌هایی هم چون «پل جاسوس ها»، «رکود بزرگ» و «اینگرید به فنا می‌رود» به ایفای نقش پرداخته است. هم چنین به‌زودی شاهد بازی مگنوسن در فیلم جدید جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» یا «No Time to Die» خواهیم بود.


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil