آخرین تریلر «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» را ببینید

از شروع تولید اولین قسمت از مجموعه حماسی «جنگ ستارگان» ۴۰ سال می‌گذرد.

از شروع تولید اولین قسمت از مجموعه حماسی «جنگ ستارگان» ۴۰ سال می‌گذرد و جدیدترین قسمت از آن به‌زودی اکران خواهد شد. آخرین تریلر «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر»، شب گذشته از شبکه ESPN پخش شد. همان‌طور که می‌دانید ساخت و پخش قسمت نهایی هر پروژه، به‌خصوص اگر یک شاهکار پرطرفدار هالیوودی باشد، کار بسیار دشواری خواهد بود؛ فرقی ندارد درباره یک فرانچایز سینمایی صحبت کنیم یا یک سریال.

طبق آخرین اخبار و با توجه به آنچه در آخرین تریلر «خیزش اسکای واکر» دیده می‌شود، نبرد پایانی بین «گروه مقاومت» و «محفل یکم» اتفاق می‌افتد و به داستان، سرانجامی شایسته و معنی‌دار می‌بخشد. جی. جی. آبرامز (کارگردان) در مصاحبه‌ای گفت: «ما با دانستن اینکه «خیزش اسکای واکر» به نوعی پایان محسوب می‌شود به سراغ این کار رفتیم؛ و فرصت را هدر ندادیم.»

وقایع «جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر» یک سال پس از «آخرین جدای» اتفاق می‌افتد؛ زمانی که کایلو رن و ری برای آخرین رویارویی با یکدیگر آماده می‌شوند. این در حالی است که سایر اعضای «گروه مقاومت» مانند پو دامرون، فین و بی‌بی-۸ برای آینده جهان می‌جنگند. همچنین، در این قسمت جدید از مجموعه «جنگ ستارگان» شاهد بازگشت تعداد زیادی از شخصیت‌های قدیمی هستیم؛ ‌از جمله پالپاتاین و لندو کالریسیان. اگر به خاطر داشته باشید، در پایان تریلر «خیزش اسکای واکر»، صدای خنده معروف پالپاتاین شنیده می‌شد.

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر»، بیستم دسامبر ۲۰۱۹، اکران خواهد شد و بعضی سالن‌های نمایش نه‌فقط بلیت‌فروشی را شروع کرده‌اند بلکه یک ماراتن ۲۷ ساعته را برای تماشای تمام قسمت‌های قبلی مجموعه هم تدارک دیده‌اند.


منبع: The Verge

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil