هزینه سریال های مارول مشخص شد

هزینه سریال های مارول بیشتر از چیزی است که قبلا گفته شده بود. به نظر می‌رسد که هزینه مارول برای هر قسمت ۲۵ میلیون دلار خواهد بود.

کاملا مشخص است که دیزنی سرمایه‌گذاری بزرگی روی سرویس پخش فیلم و سریال دیزنی پلاس کرده است. دیزنی سریال‌های بزرگی را برای این سرویس می‌سازد. سریال‌هایی که شاید برخی از آن‌ها گران‌ترین مجموعه‌هایی باشند که تا کنون ساخته شده‌اند. بر اساس گزارشی که سایت Variety منتشر کرده، این احتمال وجود دارد که دو بخش «استودیوهای مارول» و «تلویزیون مارول» با هم ترکیب شوند و تمام برنامه‌ها توسط یک استودیو ساخته شود. اگر این اتفاق رخ بدهد، هزینه سریال های مارول بیشتر از قبل می‌شود. قبلا گفته شده بود که دیزنی ۱۲ میلیون دلار برای هر قسمت هزینه کرده و با این خبر به نظر می‌رسد که هزینه هر قسمت به ۲۵ میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند. برای مقایسه بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که هزینه ساخت هر قسمت از فصل آخر سریال بازی تاج و تخت ۱۵ میلیون دلار بود. هزینه سریال‌هایی که مارول با همکاری نتفلیکس می‌ساخت هم بسیار کمتر بود. هزینه تولید هر قسمت آن سریال‌ها چهار میلیون دلار بود. در تابستان گذشته گفته شده بود که هزینه هر فصل از سریال‌هایی که روی دیزنی پلاس پخش می‌شوند بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود.

هزینه سریال‌ های مارول در حالی مشخص می‌شود که این شرکت اعلام کرده که سریال «فالکون و سرباز زمستان» در پاییز سال ۲۰۲۰ پخش می‌شود. سریال «وانداویژن» در بهار سال ۲۰۲۱ به نمایش در می آید و سریال «چه می‌شد اگر؟» هم در تابستان سال ۲۰۲۱ به نمایش در می‌آید. سریال «شاهین‌چشم» هم در پاییز سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. تاریخ پخش دو سریال «خانم مارول»، «شوالیه ماه» و «هالک-دخت» هنوز مشخص نشده است.

از فیلم‌هایی که قرار است در دنیای فیلم‌های مارول اکران شوند می‌توان به «بلک ویدو»، «اترنالز»، «شنگ-چی»، «دکتر استرنج»، «مرد عنکبوتی ۳»، «ثور ۴» و «بلک پنتر ۲» اشاره کرد.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil