بازیگران فیلم موزیکال سرود کریسمس مشخص شدند

بازیگران فیلم موزیکال سرود کریسمس مشخص شدند و «رایان رینولدز» و «ویل فرل» در آن بازی می‌کنند.

در گزارشی که سایت The Hollywood Reporter منتشر کرده، «ویل فرل» و «رایان رینولدز» از جمله بازیگران فیلم موزیکال سرود کریسمس خواهند بود. البته هنوز مشخص نشده که این دو بازیگر نقش چه کسانی را در فیلم بازی می‌کنند.

در این فیلم باردیگر ویل فرل با «شان آندرس» و «جان موریس» همکار شده است. هنوز هیچ استودیوی فیلم‌سازی‌ای روند ساخت فیلم جدید سرود کریسمس را قبول نکرده و این پروژه بین شرکت‌‌های هالیوودی در حال گردش است.

فرل و رینولدز قبلا در فیلم‌ کمدی «دیک» که در سال ۱۹۹۹ ساخته شده بود بازی کرده بودند. از پروژه‌های جدید رینولدز می‌توانیم به فیلم «شش زیرزمین» و «محافظ همسر هیتمن» اشاره کنیم. فرل هم به تازگی در فیلم‌ یروویژن از «نتفلیکس» بازی کرده است.

فیلم موزیکال سرود کریسمس

بازیگران فیلم موزیکال سرود کریسمس در حالی مشخص شدند که این فیلم از روی کتابی با همین نام ساخته می‌شود. کتابی که «چارلز دیکنز» آن را در سال ۱۸۴۳ نوشت. تا امروز کلی فیلم و سریال و کارتون از روی این داستان ساخته شده است. در سال ۲۰۰۹ هم انیمیشنی بسیار زیبا از این کتاب ساخته شد که در آن «جیم کری» بازی می‌کرد. هنوز تاریخ اکران فیلم جدید سرود کریسمس مشخص نشده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole