گفت‌وگو با فوتبالیتی که زودیاک حسابی درخشید

سعید مهری: در هواپیما هم مافیا بازی می‌کنم!

«در منچ حرفه‌ای هستم ولی پلی‌استیشن را اصلا بلد نیستم»

سعید مهری بازیکن سابق تیم استقلال در یک تجربه متفاوت در بازی شب‌های مافیا زودیاک حضور پیدا کرده است. جالب آنکه او در کنار دیگر فوتبالیست‌هایی که در این مسابقه دیدنی شرکت می‌کنند حضور موفقی دارند و سعید مهری به قول بازیکن‌های مافیا جزو تاپ‌پلیرهای این مسابقه است. به بهانه حضور او در این مسابقه با او گفت‌وگو کردیم که می‌خوانید. با این اشاره که گفت‌وگوی ما قبل از ترانسفر او به قبرس انجام شده و برای همین در صحبت‌هایش اشاره به استقلال دارد و پیش از این در رسانه دیگری منتشر شده است.

معرفی و اطلاعات کامل شب های مافیا زودیاک

  • چقدر اهل بازی و گیم هستید و چه بازی‌هایی را دوست دارید؟

سعید مهری: اهل بازی هستم. در بازی منچ ادعا دارم، اسنوکر را خیلی حرفه‌ای بازی می‌کنم اما پلی‌استیشن را اصلا بلد نیستم و بازی رایج این روزهای ما در همه دورهمی ها هم که مافیاست.

  • با چه گروه‌هایی مافیا بازی می‌کنید؟

زمانی که برای بازی به جاهای دیگری می‌رویم، در پرواز و اتوبوس با هم‌تیمی‌ها مافیا بازی می‌کنیم.

  • در تیم شما چه کسی مافیا را جدی‌تر بازی می‌کند؟

بستگی به موقعیت و شرایط بازی دارد. من خودم شخصیت آرامی دارم اما بعضی مواقع در بازی خیلی عصبی می‌شوم. بعضی از بچه‌ها هم مقداری تند بازی می‌کنند مثل مهدی قایدی.

  • چطور تصمیم گرفتید که در گیم‌شوی زودیاک بازی کنید؟

حضور در این برنامه از طریق یکی از دوستان به من پیشنهاد شد و خیلی هم برایم جالب بود که در کنار دوستان هنرمندم مافیا بازی کنم. هر کدام از عزیزانی که در این برنامه حضور دارند، مخاطبان خاص خودشان را دارند که باعث جذابیت بیشتر بازی می‌شود. از طرف دیگر هم از مدل رفتار و نحوه‌ صحبت کردن بازیکنان مافیا، خیلی چیزها می‌شود یاد گرفت. البته که اولش برای شرکت در برنامه، کمی ترس و درگیری ذهنی داشتم.

ما به خاطر شغل‌مان هر هفته درگیر حواشی مختلفی هستیم و می‌ترسیدم این‌جا هم حاشیه‌های خودش را داشته باشد اما وقتی اکیپ زودیاک را دیدم واقعا لذت بردم از این که یک تیم حرفه‌ای با شرکت‌کنندگان خوبی دور هم جمع شده‌اند و یک سرگرمی جذاب را برای مردم ایجاد می‌کنند. از اول هم به این تجربه، به چشم یک کار سرگرمی نگاه کردم و برد و باخت یا قضاوت‌های ناشی از کیفیت بازی برایم مهم نبود چون که می‌دانستم که نمی‌شود همه ۱۲ نفر، خوب بازی کنند. طبیعتا بین بازیکن‌ها تعدادی بهتر بازی می‌کنند و تعدادی ممکن است دچار اشتباهاتی بشوند. بنابراین از قضاوت شدن نگران نبودم و سعی کردم در حد توانم خوب بازی کنم.

  • وقتی با پرسپولیسی‌ها مافیا بازی می‌کنید تارگت اول‌تان آن‌ها هستند؟

(با خنده) معمولا بله. اما به نقش آن‌ها در بازی بستگی دارد. ما در فوتبال با هم رقابت داریم اما در بازی مافیا، دوستیم و بر اساس شرایط بازی تارگت می‌زنیم اما اگر مافیا باشند، تارگت سخت‌تری می‌زنیم.

  • دوست پرسپولیسی دارید؟ بهترین دوست پرسپولیسی شما کیست؟

بله. با علیرضا بیرانوند و سروش رفیعی که در این بازی هم با هم هستیم خیلی راحتم و دوست‌شان دارم.

سعید مهری

  • برویم سراغ کل‌کل رایج بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس. به همان اندازه‌ای که هوادارن این دو تیم، جدی با هم کل می‌اندازند بین فوتبالیست‌ها هم همینقدر جدی است؟

کلا رقابت در هر حوزه‌ای، جذاب و جالب است، به خصوص در ورزش. همه لذت مسابقات ورزشی برای هوادارن در طرفداری و حمایت و گاهی کری خواندن با هواداران تیم رقیب است. اما من کری خواندن بین فوتبالیست‌ها را نمی‌پسندم. دوست ندارم منِ بازیکن با بازیکن تیم مقابل، ‌ کل‌کل داشته باشیم. بین ما در بازی‌ها همیشه رقابت هست اما با کری‌خواندن موافق نیستم چون ممکن است یک جایی، حرمت‌ها شکسته شود. اما کری ‌خواندن هواداران برای ما بازیکن‌ها از این نظر که هوادار تیم‌شان هستند و با برد تیم محبوبشان خوشحال می‌شوند، لذت‌بخش است.

  • قهرمان امسال کدام تیم است؟

امیدوارم قهرمانی برای تیم ما باشد چون امسال شرایط خیلی خوبی داریم.

  • شما جزو آن دسته از پسرانی بودید که از بچگی می‌خواستند فوتبالیست شوند؟

بله.

  • چه راهی را به افراد علاقمند به این رشته پیشنهاد می‌دهید؟

همان‌طور که می‌دانید اکثر پسر بچه‌های ما می‌خواهند فوتبالیست شوند. شاید ۴۰-۳۰ میلیون پسر داریم که همه رویای فوتبالیست شدن دارند و از این تعداد، ۲۰-۱۰میلیون نفرشان، حداقل یک بار فوتبال بازی کرده‌اند؛ چه در خیابان و چه سالن ورزشی. کسانی که عشق زیادی به این حرفه دارند، باید تلاش کنند و از تلاش دست نکشند. موفق شدن در این مسیر، سخت است ولی هیچ چیزی غیرممکن نیست. من خودم بدون هیچ پشتوانه‌ ورزشی در صورتی که با افتخار بچه روستا بودم، برای علاقه و هدفم تلاش کردم و خدا لطف داشت و توانستم به این جایگاه برسم.

  • وضعیت فوتبال این روزها چطور است؟

زیاد تعریفی ندارد. خیلی کم و کسری داریم از لحاظ زمین تمرینی، لباس، توپ و… در کلِ ایران ما ۴-۳ تا زمین خوب نداریم. باید استادیوم‌های خوبی داشته باشیم. فقط زمین بازی نیست. ما زمین تمرین نیاز داریم که در این زمینه در کل ایران مشکل داریم. امیدوارم که به زودی وضعیت فوتبال ما سر و سامان بگیرد.

  • اهل تماشای فیلم و سریال هستید؟

بله سریال‌های نمایش خانگی را دنبال می‌کنم. بعضی از سریال‌ها را دو سه بار دیده‌ام؛ مثل «رهایم کن» و «یاغی».

دانلود و تماشای رایگان شب های مافیا زودیاک

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 نظر
  1. سمیه می‌نویسد

    سعید مهری عزیز از جمله کسانی هستن که از بازیشون تو مافیا لذت میبرم . دوست دارم تو همه قسمتها شرکت داشته باشن 😍

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      خب نمیشه که. نیست ایران!

  2. مهدی می‌نویسد

    ناموسن شخصیت وسبک حرف زدن دیدین. این مرام تاجی مردمی بودن انصاف داشتن. الان اگه جلال حسینی بود مثل دربی هنوز دست بهش نخورده با دومتر قد چنان خودش پهن زمین کرد که رحمتی هاج واج مونده بود. پویول هم از دست هم تیمی هاش سنگ گرفت انداخت اونور که چوقولی نکنن. سرپرستشون توپ جمع کن دربی میخواست اعدام کنه تحویل اطلاعات بده!!!!

fosil