انیمیشن فانکو توسط برادران وارنر ساخته می‌شود

بر اساس گزارشی روی سایت Deadline منتشر شده، انیمیشن فانکو توسط بخش انیمیشن و کارتون شرکت برادران وارنر ساخته خواهد شد. «برایان ماریوتی» مدیرعامل شرکت فانکو درباره انیمیشن عروسک‌های Funko می‌گوید:

ما بسیار خرسندیم که فرصت ساخت این انیمیشن به وجود آمد و متعهد هستیم که یک فیلم فوق‌العاده از فانکو تولید کنیم. این انیمیشن درباره فروش عروسک‌هایمان یا مطرح کردن برند فانکو نیست. تیم انیمیشن برادران وارنر با دیدگاه منحصربه‌فرد خودشان این فیلم را تولید می‌کنند و با بسیار هیجان‌زده هستیم تا این ماجراجویی را انجام دهیم.

شرکت فانکو و استودیوی برادران وارنر نزدیک به ۲۰ سال است با هم همکاری می‌کنند و محصولات مختلفی از روی مجموعه‌های مطرح تولید کرده‌اند. الان اولین فیلم این دو شرکت ساخته خواهد شد. مدیرعامل شرکت برادران وارنر به این موضوع اشاره کرد که عروسک‌های فانکو به یک فرهنگ عام تبدیل شده‌اند و همه افراد با هر سنی که دارند این عروسک‌ها را دوست دارند.

پیشنهاد ویژه فیلیمو: تام و جری

انیمیشن فانکو

داستان اینمیشن Fumko توسط «تدی نیوتون» ساخته می‌شود که قبلا برای «روز و شب» نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. کارگردان این انیمیشن هم «مارک دیندال» که قبلا «پارک شگفت‌انگیز»، «جوجه کوچولو» و «زندگی جدید امپراتور» را ساخته بود. هنوز تاریخ اکران این انیمیشن مشخص نشده است.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil