نگاهی به قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته

در آرزوی بخشش یا رویای خوش مردن

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت شانزدهم گناه فرشته این مطلب را بخوانید

قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت بیشتر در فضای ذهنی شخصیت‌های اصلی سریال رفت و آمد داشتیم و فیلمساز تلاش کرد تا با مرور تمام آنچه که برای ادامه یافتن احتمال دارد مخاطب را با خودش همراه کند و برای نتیجه گیری در دو قسمت پایانی با مخاطبش به تماشا بنشیند. در ادامه مروری داریم بر مهم‌ترین اتفاق‌های قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته.

اطلاعات و معرفی گناه فرشته

آیا این فرشته واقعا بی‌گناه است؟

در قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته با تمامی انگاره‌هایی که امکان رخ دادن وجود دارد و می‌توان با آن پایان‌بندی‌های مختلفی را رقم زد به تماشا نشستیم. حامد عنقا تلاش کرد در این قسمت مخاطب گمان کند در هر حالتی که امکان رخ دادن دارد چه سرنوشتی در انتظار شخصیت‌های اصلی است. اینکه بعد از گذشت ۱۶ قسمت ناگهان با فرشته‌ای روبرو می‌شویم که خوی دیو صفتی دارد و نقشه‌ها و رفتارهای مختلفی داشته است نشان می‌دهد اصل غافلگیری هنوز هم در ساخت سریال برای مخاطب یکی از اصول مهم و اساسی است. مخاطب با غافلگیری در لحظه‌های آخر با قهرمان داستانش همراه شد تا تمام آنچه که تا امروز چیده است را به کناری بزند و چهره‌ای تند خو و بد سیرت را به نمایش بگذارد. فرشته آن دختر معصوم و دلپاکی نبود که حامد تهرانی دلباخته او شده بود و گویی قتل امیر عشیری به دلیل دست درازی‌ها و تحقیرهای پیرمردی هوس‌ران است که حتی به خدمتکار خانه‌اش هم رحم نمی‌کند. اما از سوی دیگر فرشته پیش از اینکه متهم به قتل امیر عشیری شود رابطه عاشقانه‌ای با نوید داشته تا باز هم مخاطب از آنچه تا امروز از این شخصیت در ذهنش ساخته‌اش غافلگیر شود. آیا واقعا باید مخاطب برای چنین فرشته‌ای و رهایی از بند زندان و چوبه دار دعا می‌کرد؟ فرشته‌ای که در اولین اقدامش مهتاب را از سر راه برداشت و او را کشت. تعجب نکنید اگر بدانید تمامی این‌ها بخشی از خیالات ذهنی‌ای است که پاسخی برایش تا قسمت بعدی وجود ندارد.

نوید عشیری بازنده اصلی گناه فرشته

شاید تنها نقطه مشترک در دو داستان متفاوتی که فیلمساز تلاش کرد در قسمت شانزدهم روایت کند بازنده بودن نوید عشیری در برابر حامد تهرانی است. نوید اگرچه در نیمه دوم قسمت شانزدهم تلاش کرد با پا فشاری روی حرف خودش فرشته را اعدام کند و چهارپایه اعدام را از زیر پایش بزند اما در واقع او پیش از این‌ها به فرشته و حتی حامد تهرانی باخته است. نوید که در ماجرای عاشق شدنش و رابطه‌ای که با مهتاب داشته است قافیه را به حامد باخته بود حالا باز هم خود را در مقام یک بازنده‌ای می‌بیند که اگرچه در ظاهر توانسته حرفش را به کرسی بنشاند و فرشته را اعدام کند اما باز هم همینکه باز هم معشوقه‌اش را از دست می‌دهد در واقع بازنده اصلی است.

قسمت شانزدهم گناه فرشته؛ رویاها و خیالات

قسمت شانزدهم سریال گناه فرشته را باید قسمت خیالات و رویاهایی نامید که اگر هر کدام از آن‌ها اتفاق بیفتد باید منتظر پایان‌بندی متفاوتی باشیم. در مقام مخاطب نمی‌توان به درستی حدس زد که در ذهن فیلمساز چه می‌گذرد و قرار است در دو قسمت پایانی چه کاری با شخضیت‌های اصلی سریالش بکند اما آنچه که مسلم است این است که با این شیوه روایت باید منتظر یک اتفاق هیجان‌انگیز در قسمت‌های پایانی سریال باشیم. آیا حامد تهرانی به هوش می‌آید و فرشته را نجات می‌دهد؟ آیا عماد تهرانی در لحظات آخر تصمیم مهمی می‌گیرد؟ سرنوشت فرشته و رابطه‌اش با امیر عشیری چه می‌شود؟ مهتاب آیا می‌تواند از این امتحان سربلند بیرون بیاید؟ و هزاران سئوالی که باید تا پخش دو قسمت پایانی منتظر پاسخش بمانیم.

دانلود و تماشای آنلاین سریال گناه فرشته

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

12 نظر
  1. محمد صفاری می‌نویسد

    فیلیمو شات ، الان که اعلام شده سریال قطب شمال از ۷ اردیبهشت پخش میشه، یعنی پحش سریال زخم کاری ۳ کنسل هست؟

    مگه قول نداده بودین زخم کاری ۳ از اواسط بهار بعد از گناه فرشته پخش میشه

  2. امیرمهدی می‌نویسد

    خدایی این فیلنامه هارو با کی میشینید مینویسید

  3. فرشته مرادی می‌نویسد

    سریال بسیار زیبا و جذابی بود و واقعیات جامعه را بیان می‌کند آفرین بر کارگران چیره دست وبازیگران توانا و ممنون به خاطر ساخت این سریال

  4. فاطمه می‌نویسد

    دیدگاه آدم ها متفاوت هستش اما من امشب که تا ساعت ۲۲:۱۹دقیقه سریال شانزدهم گناه فرشته رو نگاه میکردم واقعا صحنه دردناکی بود بنظرم اگه آدم در برابر گناه و اشتباه دیگران گذشت داشته باش خیلی بهتر ازینکه انتقام بگیره فرشته یه قربانی بوده بعد اگه بفهمیم که بی گناه قصاص شده قطعا بیشتر روحیه بیننده ها آزار میبینه در پایان میخوام بگم که برای هر اشتباهی یه دری باز هست پس ببخشیم تا یه روزی بخشیده بشیم 😉شبتون بخیر

  5. ایرانمنش می‌نویسد

    واقعا پایان خوبی نداشت کلا همه چیز مبهم موند خوشم نیومد

  6. ن می‌نویسد

    شهاب حسینی بی نظیر و اسطوره هست و خدای بازی‌های متفاوت

  7. ابیرام می‌نویسد

    بسیار تاثیر گذار بود مرگ فرشته دقیقا حال روز این دنیا و ادماشو داره نشون میده و حقیقت همینه ک همه پشت چهره مظلوم باطنی بسیار خبیث دارن ک خود شیطانه فیلم درسته و داستانش بر گرفته شده از یک ذهن حقیقت شناس نوشته شده آفرین….

  8. مریم می‌نویسد

    #فرشته را_اعدام_کنید

  9. Baran.Farzin می‌نویسد

    واقعا حیف نیست بازیگرایی مثل شهاب حسینی یا امیر آقایی و… تو همچین سریال بازی کنن سریالی که به نظرم از شانزده قسمت حداقل هشت قسمتش آب بندی و بیهوده بوده در ضمن از همون قسمت اولم خود من به شخصه فرشته رو آدم مظلومی نمی‌دیدم خیلی هم آب زیر کاه و بدجنس به نظر میومد و تا حالا از مردن هیچ کس انقدر خوشحال نشده بودم که از مردن فرشته خوشحال شدم البته فکر کنم بازم سرکاریم طرف یه قسمت رو کلا خواب دیده

  10. اسی می‌نویسد

    سریال در حد افتضاح واقعا نوبره

  11. ارش می‌نویسد

    ما که بیشتر از دعا برای فرشته برای سلامت روان دعا میکنیم

  12. ایلیا می‌نویسد

    این قسمتش جالب بود امیدوارم پایانش جذاب باشه این همه هفته رو دنبالش کردم

fosil