تلفن سیاه دوباره زنگ می‌خورد

زمان پخش فیلم تلفن سیاه ۲ مشخص شد

یونیورسال و بلومهاوس اعلام کردند که دنباله‌ای برای فیلم ترسناک تلفن سیاه ۲۰۲۲ می‌سازند. اسکات دریکسون (که پیش از این فیلم‌های شوم و دکتر استرنج را از او دیده‌ایم) کارگردانی فیلم تلفن سیاه را برعهده داشته است. از بازیگران این فیلم می‌توان به مادلین مک‌گرا، جرمی دیویس، ای راجر میچل، تروی رودزل، جیمز رانسون و میگل کازارز مورا اشاره کرد. این فیلم بیش از ۱۶۰ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و نقدهای مثبت زیادی دریافت کرد. همچنین برنده جایزه Saturn 2022 برای بهترین فیلم ترسناک و جایزه فیلم انجمن منتقدان هالیوود در سال ۲۰۲۳ برای بهترین فیلم ترسناک شد.

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

خلاصه داستان فیلم تلفن سیاه ۲

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره خلاصه داستان فیلم تلفن سیاه ۲ The Black Phone 2 در دسترس نیست؛ اما بدیهی به‌نظر می‌رسد که ماجرای آن در ادامه داستان قسمت اول طراحی شود. در فیلم اول، پسری ۱۳ ساله توسط یک قاتل در محله‌ای در حومه شهر ربوده و در یک زیرزمین عایق صدا محبوس می‌شود. اتفاق عجیبی که رخ می‌دهد این است که پسرک شروع به دریافت تماس با تلفن قطع شده می‌کند و با ارواح قربانیان قبلی ارتباط می‌گیرد. ارواح بچه‌ها به فینی یاد می‌دهند که چگونه زنده بماند و به مقابله بپردازد و او در پایان می‌تواند از چنگال گرابر فرار کند.

 

زمان پخش فیلم The Black Phone 2

فیلم تلفن سیاه ۲ برای اکران در ۲۷ ژانویه ۲۰۲۵ (۸ بهمن ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است.

 

درباره فیلم The Black Phone 2

امسال، یونیورسال و بلوم هاوس پروژه تولید چندین دنباله را در دست دارند. از جمله این دنباله‌های مهم فیلم مگان (عروسک قاتل) M3GAN که دنباله آن M3GAN 2.0 در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود و جن‌گیر: مومن The Exorcist: Believer، شروع یک سه‌گانه جدید با فصل بعدی جن گیر: فریبکار The Exorcist: Deceiver که در سال ۲۰۲۵ می‌آید. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا این دنباله‌ها به اندازه قسمت اولشان گیرا و مخاطب‌پسند هستند یا خیر.

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole