۲۵ ساعت اثر تازه از کارگردان حاذق وونگ کار وای

خبر و اطلاعات سریال شکوفه شانگهای

شکوفه های شانگهای یک سریال تلویزیونی چینی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی وونگ کار وای است که از رمان شکوفه‌ها نوشته جین یوچنگ اقتباس شده. ماجرای این سریال در دهه ۱۹۹۰ در شانگهای جریان دارد. این اولین سریال تلویزیونی به کارگردانی وانگ است. فیلمبرداری این سریال در سال ۲۰۲۳ به پایان رسید.

لیست بهترین سریال های کره ای که ارزش دیدن دارد

خلاصه داستان سریال شکوفه شانگهای

ماجرای سریال شکوفه شانگهای در شانگهای و در دهه ۱۹۹۰ جریان دارد که مملو از فرصت‌ها و امیدهاست. یانگ آ بائو (هو جی) به بیان اصلاحات اقتصادی و تلاش سخت خود برای تبدیل شدن به یک ستاره در حال ظهور در دنیای تجارت متکی است و همه او را در جاده هوانگه می‌شناسند. تبدیل آ بائو معمولی به آقای بائو با کمک عمو یه، لینگ زی، صاحب نایت توکیو و خانم وانگ از ساختمان تجارت خارجی جدایی ناپذیر است. اما یک رستوران شیک که به تازگی افتتاح شده، شغل آ بائو را به چالش می‌کشاند و رابطه او با اطرافیانش نیز تحت تاثیر بی‌سابقه‌ای قرار می‌گیرد. در عین حال، آقای کیانگ، رئیس بازار سهام شنژن، هر لحظه می‌تواند ضربه مهلکی به آ بائو وارد کند. آ بائو تنها با حرکت به جلو و عبور از کوه‌ها با دلی پاک می‌تواند به سرانجامی که مطلوبش است برسد.

 

زمان پخش فیلم Blossoms Shanghai

چهار قسمت اول سریال شکوفه شانگهای ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳ (۶ دی ۱۴۰۲) منتشر می‌شود.

 

بازیگران فیلم شکوفه شانگهای

  • هو جی (بائو)
  • ما ییلی (لینگ زی)
  • تیفانی تانگ (خانم وانگ)
  • شین ژیلی (لی لی)
  • تو بنچانگ (عمو یه)
  • ژنگ کای (آقای وی)

 

درباره فیلم Blossoms Shanghai

در مارس ۲۰۱۹، وونگ کار وای برنامه خود را برای اقتباس از رمان شکوفه‌ها در مهمانی چای بهاری انجمن فیلمنامه‌نویسان هنگ کنگ فاش کرد. این اثر سومین اثر سه گانه او بعد از در حال و هوای عشق In the Mood for Love و ۲۰۴۶ خواهد بود. او همچنین در مهمانی چای گفت که این اثر به مدت ۴ سال آماده شده و فیلمنامه آن به زودی تکمیل خواهد شد. علاوه بر این، او اشاره کرد که گروه بازیگران باید به زبان شانگهای صحبت کنند.

در مارس ۲۰۲۰، وونگ کار وای، وارد شانگهای شد تا برای هر دو نسخه سریال تلویزیونی و فیلم Blossoms Shanghai آماده شود. در ۲ آگوست ۲۰۲۰، این سریال به طور رسمی در کنفرانس سالانه تنسنت ویدئو ۲۰۲۰ معرفی شد. در ۵ آگوست ۲۰۲۰، به منظور بازآفرینی فضای دوره، این مجموعه اطلاعیه‌ای را در روزنامه اخبار عصر شانگهای منتشر کرد که در آن اقلام قدیمی از شهروندان مربوط به شانگهای دهه ۱۹۹۰ را درخواست کرد.

 

پوستر فیلم شکوفه شانگهای

پوستر فیلم شکوفه شانگهای

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole