ماه در اتاق پسرک

خبرها درباره انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش

انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش با اقتباس از کتابی به همین نام در دست تولید قرار گرفته است.

خلاصه داستان انیمیشن هارولد و مداد بنفش

انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش Harold and the Purple Crayon داستان پسر کوچکی به نام هارولد است که بسیار خیال‌پرداز و شاد به‌نظر می‌رسد. او به دنبال ماه می‌گردد و در نهایت تصمیم می‌گیرد از تمام پی‌گیری‌ها و جست‌وجوهایش به اتاق خودش بازگردد، جایی که پاسخ در آنجا نشسته است.

فهرست بهترین کارتون های دوبله فارسی جهان

زمان پخش انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش

انیمیشن Harold and the Purple Crayon برای انتشار در ۲ آگوست ۲۰۲۴ (۱۲ مرداد ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. مدت زمان این انیمیشن ۱۱۹ دقیقه است.

تماشای دوبله انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش

صداپیشگان انیمیشن هارولد و مداد رنگی بنفش

  • زکری لی‌وای
  • لیل رل هاوری
  • زویی دشانل
  • راوی پاتل
  • کاملی گویتی
  • تانیا رینولدز

 

درباره انیمیشن Harold and the Purple Crayon

هارولد و مداد رنگی بنفش از کراکت جانسون یکی از اصلی‌ترین کتاب‌ها در قفسه‌های کتاب‌های مهدکودک بوده‌ است. این کتاب برای اولین‌بار توسط هارپر کالینز در سال ۱۹۵۵ منتشر شد.

در سال ۱۹۹۲، جان بی کارلز شرکت تولید فیلمش را با کمک موریس سنداک، نویسنده و تصویرگر فیلم  جایی که وحشی‌ها هستند Where the Wild Things Are تشکیل داد. آنها حقوق برخی کتاب‌های کودکان، از جمله هارولد و مداد رنگی ارغوانی را خریدند که نویسنده‌اش کراکت جانسون، استاد سنداک بود. سنداک و دنیس دی نووی تهیه‌کنندگان این پروژه‌ها بودند. در حدود سال ۱۹۹۴، مایکل تالکین برای نوشتن فیلمنامه و هنری سلیک به کارگردانی این فیلم دعوت شدند، اما سلیک به تیم تولید انیمیشن جیمز و هلوی غول‌پیکر James and the Giant Peach پیوست و با والت دیزنی پیکچرز همکاری کرد.

کارلز اسپایک جونز را برای ساخت این فیلم انتخاب کرد و تصمیم گرفت تا این انیمیشن را با ترکیبی از لایو اکشن و انیمیشن تولید کند. بودجه این انیمیشن ۲۵ تا ۵۰ میلیون دلار ذکر شد. دیوید او. راسل برای کمک به بازنویسی‌ها استخدام شد. به این ترتیب فیلمنامه، بازیگران، استوری بورد و کار انیمیشن شروع شد، اما جونز مجبور شد پروژه را پس از بیش از یک سال کار روی آن رها کند، زیرا مدیریت جدید، دو ماه قبل از شروع عکاسی اصلی، آن را متوقف کرد.

در فوریه ۲۰۱۰، گزارش شد که کلمبیا پیکچرز، سونی پیکچرز انیمیشن و ویل اسمیت اوربروک اینترتینمنت در حال توسعه یک انیمیشن سینمایی CGI از هارولد و مداد رنگی ارغوانی هستند که توسط اسمیت و جیمز لاسیتر تهیه می‌شود و جاش کلاوسنر آن را نویسندگی می‌کند. در دسامبر ۲۰۱۶، گزارش شد که این فیلم نیز توسط دالاس کلیتون نوشته خواهد شد. این فیلم همچنان توسط کلمبیا پیکچرز تولید و توسط Sony Pictures Releasing توزیع می‌شود.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole