اسپیلبرگ، اسکورسیزی و نیک آنتوسکا تقدیم می‌کنند!

سریال تنگه وحشت در حال ساخت است

سریال تنگه وحشت با الهام از فیلم آن در حال تولید است. این سریال در ژانر تریلر-روان‌شناختی قرار می‌گیرد.

خلاصه داستان سریال تنگه وحشت

سریال Cape Fear درباره زندگی دو وکیل متاهل است که زندگی هر دوی آن‌ها تحت‌تاثیر طوفانی مخرب قرار می‌گیرد. در این قصه یک قاتل بدنام که در گذشته این دو وکیل وجود داشته، حالا از زندان آزاد شده و به‌دنبال غوغاست. این فیلم یک تریلر پر تنش و امروزی است که وسواس آمریکا را در مورد جنایت‌های واقعی قرن بیست و یکم بررسی می‌کند.

نگاهی به تمام فیلم های مارتین اسکورسیزی

زمان پخش سریال Cape Fear

زمان پخش سریال تنگه وحشت هنوز مشخص نشده، به محض انتشار اخبار جدید این مطلب آپدیت خواهد شد.

 

درباره سریال Cape Fear

سریال تنگه وحشت بر اساس فیلمی به همین نام تهیه شده که مارتین اسکورسیزی کارگردانی آن را برعهده داشته است. این سریال با همکاری مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و نیک آنتوسکا در دست ساخت است. این اثر که از سوی UCP، بخشی از گروه استودیو یونیورسال و آمبلین در حال تولید است، اولین سریال تلویزیونی است که اسکورسیزی و اسپیلبرگ باهم در تهیه آن شرکت می‌کنند.

 

فیلم تنگه وحشت ۱۹۹۱

فیلم اصلی تنگه وحشت در سال ۱۹۶۲ منتشر شد و اسکورسیزی در ۱۹۹۱ فیلمی به همین نام را با الهام از آن بازسازی کرد که گریگوری پک و رابرت میچام در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. فیلم Cape Fear در آن زمان تبدیل به اولین فیلم پرفروش اسکورسیزی شد و موفق به دریافت جایزه اسکار و نامزد خرس طلایی شد.

ماجرای این فیلم درباره وکیل سام باودن با بازی پک بود که خانواده‌اش توسط مکس کدی (میچام) متجاوز تحت تعقیب قرار می‌گیرند. سام باودن به‌عنوان وکیل مکس، به جمع‌آوری سند برای زندانی شدن او دامن می‌زند و کینه‌جویی‌ها از همین‌جا آغاز می‌شود. از بازیگران این فیلم می‌توان به جسیکا لنگ (لی بودن «همسر سم بودن»)، جولیت لوئیس (دنیل بودن «دختر سم و لی بودن»)، جودان بیکر (کلود کرسک) و ایلیانا داگلاس (لری دویس «همکار سم و زنی که به وسیله مکس مورد آزار قرار گرفت») اشاره کرد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole