ترسناک‌ترین پروژه مارول به فیلیمو آمد

انتشار نسخه رنگی فیلم گرگینه در شب

نسخه رنگی فیلم گرگینه در شب، ترسناک‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول، از فیلیمو منتشر شد. فیلم گرگینه در شب به کارگردانی مایکل جاکینو تهیه شده است و در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار می‌گیرد. هدر کوین، پیتر کامرون و گری کانوی نویسندگان فیلمنامه این اثر هستند و موسیقی آن توسط آهنگساز معروف، مایکل جاکینو تنظیم شده است.

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

خلاصه داستان فیلم گرگینه در شب

ماجرای فیلم گرگینه در شب Werewolf by Night از این قرار است که در یک شب تاریک و غم‌انگیز، گروهی مخفی از شکارچیان هیولا از سایه‌ها بیرون می‌آیند و پس از مرگ رهبرشان در معبد دور هم جمع می‌شوند. در این مراسم یادبود عجیب و وحشتناک، شرکت کنندگان در یک رقابت مرموز و مرگبار برای به‌دست آوردن قدرتی خطرناک مقابل یکدیگر می‌ایستند تا جانشینی رهبرشان را به‌دست آورند.

 

انتشار نسخه رنگی فیلم Werewolf by Night

فیلم گرگینه در شب با الهام از فیلم‌های ترسناک دهه‌های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰، تولید شده و برای ادای دین به فیلم‌های این دهه‌ها نسخه اصلی آن به‌صورت سیاه و سفید منتشر شد. هدف ویژه این فیلم خلق حس هیجان و برانگیختن احساس ترس و وحشت بود که در این مسیر بسیار موفق عمل کرد. چندی پیش مارول از برند Special Presentation رونمایی کرد که محتوای آن توسط استودیو مارول برای دیزنی پلاس تولید می‌شود. این محتواها در دنیای سینمایی مارول (MCU) اتفاق می‌افتد و با فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی این فرنچایز تداوم دارد.

فعالیت این برند با انتشار نسخه رنگی فیلم گرگینه در شب آغاز شد. برنامه‌های ویژه این برند که مدت زمان آن‌ها تا حدود یک ساعت است برای ارائه نگاهی کوتاه به شخصیت‌ها یا مفاهیم جدید به MCU در نظر گرفته شده است.

Werewolf by Night و فیلم تعطیلات مخصوص نگهبانان کهکشان The Guardians of the Galaxy Holiday (2022) در فاز چهار MCU گنجانده شده‌اند که هر دو برای تعطیلات برنامه‌ریزی شده‌اند. قالب برند Special Presentation یا ارائه ویژه به استودیو مارول اجازه می‌دهد داستان‌هایی با ژانر و سبک منحصر به این استودیو را تعریف کند و می‌تواند شفافیتی بر شخصیت‌های کم‌رنگ این مجموعه باشد.

 

زمان پخش فیلم گرگینه در شب

فیلم گرگینه در شب در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) منتشر شد. مدت زمان این فیلم ۵۲ دقیقه است.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole