اینجا هم عشق پیروز می‌شود!

خبرهای اولیه از انیمیشن پرنسس مغرور

انیمیشن پرنسس مغرور به کارگرانی رادک بران تهیه شده است. انترتینمنت رایتس، شرکت فروش بین‌المللی مستقر در پاریس، هنگ کنگ و لس آنجلس، فروش خود را در بازار کن (Marché du Film) برای انیمیشن پرنسس مغرور آغاز کرده است.

فهرست جذاب بهترین انیمیشن های جهان

خلاصه داستان انیمیشن پرنسس مغرور

در خلاصه داستان انیمیشن پرنسس مغرور The Proud Princess اینطور آمده است؛ کراسومیلا در یک قفس طلایی زندگی می‌کند. او به طرز کودکانه‌ای مغرور است و مشاورانش از او در این امر حمایت می‌کنند. آنها می‌خواهند او با یک فرد ضعیف ازدواج کند و قدرت را حفظ کند. با این حال، آنها با میروسلاو، پادشاه عادل پادشاهی همسایه روبرو می‌شوند. او عاشق پرنسس کراسومیلا می‌شود و تصمیم می‌گیرد غرورش را درمان کند. او که به عنوان باغبان با پرنسس ارتباط برقرار می‌کند، موفق به انجام این کار می‌شود. سپس آنها با هم در برابر خشم مشاوران به پادشاهی او فرار می‌کنند. راه آنها پر از ماجراهای وحشی است که آنها را به هم نزدیک‌تر می‌کند. کراسومیلا نمی‌داند باغبانی که با آن فرار می‌کند پادشاه است. او این قضیه را در فینال بزرگ متوجه می‌شود. پرنسس، میروسلاو را که منشا واقعی او را انکار می‌کند می‌بخشد و با او ازدواج می‌کند. مشاوران رانده می‌شوند و عشق پیروز می‌شود.

دانلود دوبله انیمیشن پرنسس مغرور

زمان پخش انیمیشن The Proud Princess

انیمیشن The Proud Princess برای انتشار در ۳۰ آگوست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳ خودمان) برنامه‌ریزی شده است.

 

درباره فیلم پرنسس مغرور

این انیمیشن بر اساس کتاب افسانه‌ای غرور مجازات شده نوشته بوزنا نمکووا ساخته شده است. اقتباسی دیگر در قالب فیلم، به کارگردانی بوریووی و با بازی آلنا ورانووا و ولادیمیر راز،در ۱۹۵۲ یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های چک در تمام دوران شد. افسانه سیاه و سفید پری پرنسس مغرور یکی از پربیننده‌ترین فیلم‌های سینمای چک در تمام دوران‌ها بود. غرور مجازات شده یکی از زیباترین افسانه‌های بوزنا نمکووا است. جای تعجب نیست که موفق‌ترین فیلم داستانی لایو اکشن چک در تمام دوران بر اساس آن ساخته شده است. کارگردانی این اقتباس جدید را رادک بران و دیوید لیسی بر عهده دارند. تولید این انیمیشن قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۴ به پایان برسد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم