نگاهی به قسمت چهارم سریال زخم کاری 2

معمای جدیدی به نام فرنهادزاده

خطر لو رفتن داستان! پس از تماشای قسمت چهارم زخم کاری ۲ این مطلب را بخوانید

قسمت چهارم سریال زخم کاری؛ بازگشت روز جمعه هفتم مهر ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. در این قسمت شاهد اتفاق‌های زیادی بودیم که در روند کلی درام تاثیرات زیادی خواهد گذاشت و از این رو مرور آن‌ها در این مطلب شاید خالی از لطف نباشد.

اطلاعات کامل فصل دوم زخم کاری

روند داستانی قسمت چهارم زخم کاری ۲

همدستی شیدا و سیما با میثم

در قسمت چهارم زخم کاری ۲ میثم مالکی که بیش از پیش به خاطر ماجرای خواستگاری طلوعی از مادرش از طلوعی بیزاری می‌جوید به خاطر دیدن آن‌ها در یک رستوران با مادرش سمیرا به چالش می‌خورد و تصمیم می‌گیرد شب‌ها در شرکت بخوابد. اسب افسار گسیخته میثم در مقابل طلوعی باعث شده است طلوعی نتواند به او نزدیک شود تا به اهداف خودش برسد.

میثم با توصیه دستمالچی تصمیم می‌گیرد شیدا دختر شفاعت را مجاب کند تا در زمین زدن طلوعی به او کمک کند. شیدا بعد از شنیدن این درخواست از اینکه رابطه عاشقانه او با میثم آلوده به موضوعاتی شده که صرفا باید نقش جاسوس را برای میثم بازی کند برآشفته می‌شود. اما سیما همسر جوان شفاعت از اینکه همسرش نتوانسته هیچ گاه از زیر سایه طلوعی خارج شود ناراحت است و پیشنهاد میثم برای زمین زدن طلوعی را فرصتی می‌بیند تا به خواسته‌های خودش برسد. شاید این هم‌دستی سیما و شیدا با میثم پاشنه آشیل زندگی شفاعت شود. باید منتظر قسمت‌های آینده باشیم.

سفر دو نفره طلوعی و سمیرا به شمال

طلوعی برای آنکه سمیرا را بابت واگذاری زمین‌های شمال برای احداث پتروشیمی قانع کند و بتواند ماجرای پتروشیمی را هر چه سریعتر به نتیجه برساند تصمیم می‌گیرد سمیرا را به لاهیجان برده و زمین‌های جدیدی را به سمیرا پیشنهاد دهد که آینده خوبی برای شهرک‌سازی دارد. اگرچه سمیرا هنوز هم به طلوعی اعتماد ندارد و سعی می‌کند رابطه نزدیکی با او نداشته باشد اما برای آنکه ظاهر ماجرا را حفظ کند به این سفر رفته و اعتماد طلوعی را جلب می‌کند.

رعنا آزادی ور و کامبیز دیرباز در سریال زخم کاری

پیغام مالک به پسرش در قسمت چهارم زخم کاری ۲

دستمالچی که یکی از افراد مثبت سریال زخم کاری ۲ است و از مالک بعد از نجاتش از گور پناه داده و نگهداری می‌کند؛ تصمیم می‌گیرد رابطه سمیرا و طلوعی را به مالک بگوید. مالک که اصرار دارد زنده بودنش را به سمیرا اطلاع دهد و سمیرا را امین خود می‌پندارد، بعد از آنکه از ماجرای خواستگاری طلوعی و جواب مثبت سمیرا مطلع می‌شود برآشفته و عصبانی می‌شود و به پسرش میثم پیغام می‌دهد. پیغامی که به نظر می‌رسد در قسمت‌های بعد باعث حضور پررنگ‌تر مالک در تصمیم‌گیری‌های میثم خواهد شد.

 

پای رمز ارزها به قسمت چهارم زخم کاری ۲ باز شد

در قسمت چهارم فصل ۲ زخم کاری، بالاخره رد پول نروژی‌ها پیدا شد. مالک پیش از آنکه توسط منصوره زخمی شود، پول‌هایی را که از قرارداد با نروژی‌ها توانسته بود از خانواده ریزآبادی‌ها بردارد، به برادرش در خارج از کشور سپرد. برادر مالک نیز در این مدت به وصیت مالک عمل کرده و حافظ مال و اموالی بود که باید به میثم می‌رسید. حالا برادر مالک با میثم تماس گرفته و به او آدرس کیف پولِ رمز ارز را به میثم می‌دهد. اما رمز کیف پول دست سماوات است؛ دوست صمیمی مالک که در دبی زندگی می‌کند و باید رمز کیف پول را به میثم بدهد. البته رمز کیف پول هیچگاه به دست میثم نرسید. چون گوشی او هک شده و طلوعی و دار و دسته‌اش با این ترفند با سماوات ارتباط برقرار کرده و میثم را دور می‌زنند.

 

فرنهادزاده در زخم کاری کیست؟

میثم که هنوز هم به خاطر رابطه طلوعی با مادرش و همچنین پیغام‌هایی که در قسمت قبل به او رسید مبنی بر اینکه در ماجرای قتل پدرش با منصوره ارتباط داشته است از طلوعی بدش می‌آید تصمیم می‌گیرد به سراغ املشی برود تا درباره قرارداد نروژی‌ها اطلاعات بیشتری به دست بیاورد. املشی که در فصل اول در ماجرای قرارداد نروژی‌ها همراه مالک بود به خاطر دور زدن مالک دل خوشی از آن‌ها ندارد اما چون با طلوعی دشمن است تصمیم می‌گیرد به میثم کمک کند. املشی پیشنهاد می‌دهد میثم به سراغ فرنهادزاده برود. فرد با نفوذی که مانند طلوعی آدم پشت پرده است اما رقیب و دشمن اصلی طلوعی است. اگرچه این پیشنهاد با لو دادن جاوید یکی از وراث شرکت ریزآبادی به سمیرا در نطفه خفه شد اما به نظر می‌رسد در آینده بیشتر از فرنهادزاده خواهیم شنید.

اگر نکته دیگری هم در قسمت چهارم سریال زخم کاری ۲ هست که باعث توجه‌تان می‌شود، با ما در میان بگذارید تا در حاشیه‌های هر قسمت اضافه کنیم

تماشای آنلاین و دانلود زخم کاری 2

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

9 نظر
  1. سعید می‌نویسد

    تو فصل اول که مالک به دبی میره به سماوات میگه براش شرکت نفتی بخره هنگام کشته شدن نجفی چه طور فایل رمز ارز به برادرش سپرده ،بعد تو فصل اول تو چکیده ها اسمی هز برادر و خواهر مالک چیزی نشون داده نشد مخصوصا موقع مرگ پدر مالک تو غسالخانه

  2. زری می‌نویسد

    لوکیشن ها همش سر میزه وبازیگران در حال خوردن. خیلی تکراریه . بعلاوه استفاده از رنگ در فیلم بسیار کم مایه است و طیف رنگی از آبی و طوسی بالاتر نمیره.

  3. احمد می‌نویسد

    فصل اولش خیلی پرتب وتاب تر بود تا این فصل
    دقیقا شد مثل سری اول ودوم از گیم اف ترونز

  4. علی می‌نویسد

    خیلی مهران غفوریان میخاد جدی بازی کنه ولی نمی‌تونه 😂😂

  5. عرشیا می‌نویسد

    امیدوارم نقش فرنهاد رو امیر آقایی بازی کنه از طلوعی که بخاری در نیومد خدا کنه فرنهاد ابهت داشته باشه😂😂😂

  6. ابوالفضل می‌نویسد

    بعد یه نقدی هم هست اینه که یکی از نقطه قوت های زخم کاری فصل اول اب نبستن به سکانس ها یا نوار خالی پر نکردن کارگردان بود. مثل اینکه اقای مهدویان تحت تاثیر سریال های ابکی اخیر نمایش خانگی(منظور بعضی سریال هاست نه همه)قرار گرفته و توی هر قسمت داریم سکانس های بی اهمیت می بینیم . باز خداروشکر تعداد این سکانس های ابکی کمه
    ولی بازم با اختلاف بهترین سریال نمایش خونگی هست👑💙👑

  7. محمود می‌نویسد

    باین قسمت زیاد حال نکردم بیشتر به تبلیغات پرداخته بودن انگار
    دوست دارم مالک زودتر وارد جریان فیلم بشه ههر چند میثم از خود مالک هم مالک تره

  8. ابوالفضل می‌نویسد

    با وجود سمیرا و مالک و طلوعی و… به نظر من مرموز ترین شخصیت سیماست . خیلی همه چیش عجیبه داره یواش یواش یه کارایی می کنه که از پوست نامادری مهربون و همسر دلسوز بیاد بیرون . تا الان که تنها جذابیت داستان به غیر از مالک همینه بنظرم

  9. مینو می‌نویسد

    خیلی جالبه… هر قسمت فکر میکنی داستانو متوجه شدی اما قسمت بعد یهو یه چیز دیگه رو میشه… قضیه برادر مالک واقعا غیر قابل هضم بود، تو کل فصل اول یه بار هم اسمی ازش نیومده بود! کاش سماوات نقش پررنگ تری داشته باشه در ادامه سریال، چون اطلاعات زیادی داره و مثل دستمالچی قابل اعتماده… در نهایت، امیدوارم بالاخره قسمت بعدی مالک از غار تنهاییش بیاد بیرون، چهار قسمته این موضوع رو هی دارن کش میدن… البته اینم بگم که واقعا میثم خوب تونسته جای پدرشو تو سریال پر کنه تو این چند قسمت

filimo the north pole