نمادین‌ترین خانواده مارول بازمی‌گردد

خبر و اطلاعات فیلم چهار شگفت انگیز

فیلم چهار شگفت انگیز به کارگردانی مت شیکمن در دست تولید قرار گرفته است.

فیلم چهار شگفت انگیز Fantastic Four به کارگردانی مت شیکمن درحال تولید است. جاش فریدمن، جف کاپلان و استن لی نویسندگان  این فیلم هستند. این فیلم در ژانر اکشن-ماجراجویی قرار می‌گیرد. وضعیت فیلم Fantastic Four مارول در طول ساخت خود دستخوش تغییرات زیادی شده است. استودیو مارول پس از سال‌ها انتظار و هیجان در مورد پیوستن شخصیت‌های فاکس به دنیای سینمایی مارول، تولید فیلمی از MCU Fantastic Four را تایید کرد. برای مدت طولانی، فاکس قرن بیستم مالک حقوق فیلم چهار شگفت انگیز بود و مارول چندین بار تلاش کرد تا مجموعه‌ای کامل را بر اساس این شخصیت‌ها تولید کند.

قابل ذکر است که فیلم چهار شگفت انگیزی که جاش ترانک در ۲۰۱۵ تولید کرد چندان با استقبال منتقدان روبه‌رو نشد و نقدهای منفی زیادی بر آن وارد شد. به همین دلیل دنباله‌ای که در ۲۰۱۷ بنا بود برای آن ساخته شود، لغو شد. به این ترتیب شد که مارول حقوق این فیلم و شخصیت‌های مرتبط با آن را خرید تا برای ۲۰۲۵ دنباله‌ای شایسته‌تر و مخاطب‌پسندتر را تهیه کند. باید منتظر باشیم تا ببینیم آیا موفق خواهد شد؟

بررسی دنیای سینمایی مارول و ۶ فاز آن

خلاصه داستان فیلم چهار شگفت انگیز

تیم ابرقهرمانی خیالی Fantastic Four که در انتشارات مارول کامیکس به نمایش درآمده، از زمان آغاز به کار در چهار فیلم لایو اکشن ظاهر شده است. ماجراهای این فیلم با تمرکز بر چهار شخصیت اصلی آن پیش می‌رود که به طور رسمی با نام‌های رید ریچاردز، سوزان استورم، بن گریم و جانی استورم شناخته می‌شوند و هر یک از آن‌ها یک قدرت خارق‌العاده دارند.

 

زمان پخش فیلم Fantastic Four

فیلم چهار شگفت انگیز برای اکران در ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ خودمان) وعده داده شده است. البته این درحالی است که دیگر فیلم‌های فاز ۶ مارول در تاریخ درستشان منتشر شوند. در واقع هر تاخیر در فیلم‌هایی مانند فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ و فیلم انتقام جویان: جنگ های پنهان برابر است با به تعویق تفنتدن تاریخ پخش فیلم Fantastic Four، به محض انتشار اخبار جدید درباره تاریخ پخش جدید، این مطلب بروزرسانی می‌شود.

دانلود و تماشای فیلم چهار شگفت انگیز از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole