برای سال ۲۰۲۵ آماده شوید

خبر و اطلاعات فیلم آواتار ۳

فیلم آواتار ۳ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون در حال تولید است. این فیلم با ماجراجویی‌های جدید دنیای خیالی‌اش در راه است.

فیلم آواتار ۳ Avatar 3 به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون در حال تولید است. این فیلم در ژانر فانتزی-ماجراجویی قرار می‌گیرد. جیمز کامرون تایید کرد که سومین فیلم آواتار نیز ساخته خواهد شد. او در طول فیلمبرداری آواتار: راه آب، صحنه‌هایی را برای آواتار ۳ گرفت، به این معنی که بسیاری از قسمت‌های آینده از قبل فیلمبرداری شده است.

بهترین فیلم های علمی تخیلی که ندیده‌اید

خلاصه داستان فیلم آواتار ۳

جیمز کامرون فاش کرد که آواتار ۳ گروه جدیدی از ناوی‌های پاندورا معروف به مردم خاکستر را معرفی خواهد کرد که به عنصر آتش متصل هستند. در گذر از فیلم‌های قبلی، کامرون اذعان کرد که آواتار ۳ هم نمونه‌های مثبت ناوی و هم جنبه روشن‌تری از انسانیت را در کنار معرفی شخصیت‌های بدتر ناوی به نمایش می‌گذارد. این فیلم به کشف سرنخ‌های اصلی ادامه می‌دهد و در عین حال به دنیاها و تنظیمات جدید در پاندورا می‌پردازد.

 

تاریخ پخش فیلم آواتار ۳

فیلم آواتار ۳ در ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴) منتشر می‌شود.

 

آیا آواتار جدید ۹ ساعت طول می کشد؟

جف اشنایدر، مجری پادکست The Hot Mic، ادعا کرد که یکی از کارشناسان داخلی به او گفته است که کامرون یک قطعه اولیه از سومین فیلم آواتار را ارائه کرده که نه ساعت طول می‌کشد. با این حال، این گزارش‌ها تایید نشده‌اند و به احتمال زیاد مدت زمان فیلم نسبت به نسخه اولیه‌اش به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد، همانطور که در مورد اکثر فیلم‌ها اتفاق می‌افتد.

جان لاندو، تهیه کننده این فیلم نیز در اینباره به مجله امپایر گفت: «انسان‌های خوب و انسان‌های بد وجود دارند. اغلب اوقات، مردم خود را بد نمی‌بینند. علت اصلی این است که چگونه آنها به چیزی بد تبدیل می‌شوند؟ شاید عوامل دیگری در آنجا وجود داشته باشد که ما از آنها بی‌اطلاعیم.»

 

بازیگران فیلم آواتار ۳

  • سم ورثینگتون (جیک سالی)
  • زوئی سالدانا (نیتری)
  • سیگورنی ویور (دکتر گریس آگوستین)
  • استیون لانگ (مایلز کواریچ)
  • جووانی ریبیسی (سلفریج)
  • کیت وینسلت (رونال)

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    سلام عالی بود مرسی

filimo the north pole