باورهای چالش برانگیز در دنیای چهارپایان

خبر و اطلاعات انیمیشن جنگ های تک شاخ

انیمیشن جنگ های تک شاخ برای اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و نظر منتقدان را به خود جلب کرد. قسمت جدید این انیمیشن بزودی منتشر می‌شود.

فهرست بهترین انیمیشن های دوبله فارسی جهان

انیمیشن جنگ های تک شاخ Unicorn Wars به کارگردانی آلبرتو وازکز تهیه شده است. این اثر یک انیمیشن اکشن اسپانیایی-فرانسوی است که اولین بار در ۲۰۲۲ منتشر شده است. انیمیشن جنگ های تک شاخ به نویسندگی و کارگردانی آلبرتو وازکز و بر اساس فیلم کوتاه خون تک شاخ Sangre de unicornio تولید شده است.

این انیمیشن خارجی برنده بهترین فیلم انیمیشن در سی و هفتمین دوره جوایز گویا (Goya سی و هفتمین مراسمی که توسط آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسپانیا برپا می‌شود) شد. همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن در دهمین دوره جوایز پلاتینو شد.

قسمت اول انیمیشن جنگ‌های تک‌شاخ نظر منتقدان را به خود جلب کرد. آن‌ها این انیمیشن را اثری با جسارت زیاد و با طنزی بی‌مزه معرفی می‌کنند و آن را انیمیشنی علیه فاشیسم فرهنگی و نظامی می‌دانند.

 

خلاصه داستان انیمیشن جنگ های تک شاخ

در یک جنگل جادویی، تک شاخ‌ها در کنار حیوانات وحشی زندگی می‌کردند. خرس‌ها کتاب مقدس دانش را در ویرانه‌های یک کلیسا پیدا می‌کنند. این کتاب خرس‌ها را قادر ساخت تا رشد کنندخود و تمدن خود را تشکیل دهند. با گذشت زمان، خرس‌ها از نظر فیزیکی به شکل “خرس عروسکی” چند رنگ تبدیل می‌شوند. بر اساس اعتقادات آنها، خرس‌ها می‌خواستند جنگل را پرورش دهند، اما اسب شاخدار با آنها مخالفت می‌کند. در حقیقت به دلیل جنگل‌زدایی خرس‌ها، تک‌شاخ‌ها تصمیم گرفتند که تلافی کنند و باعث تبعید خرس‌ها از جنگل شدند. این منجر به جنگ بین خرس‌ها و تک شاخ‌ها شد، که خرس‌ها معتقدند زمانی که “برگزیده” آنها خون آخرین اسب شاخدار را بنوشد، این جنگ پایان خواهد یافت. تمام چالش‌های قصه و ماجراجویی‌های آن در گیروداره همین باورهای متفاوت خرس‌ها و اسب‌های تک‌شاخ پیش می‌رود تا جایی که در نهایت ناچارند به یک راه‌حل معقول برسند.

 

زمان پخش انیمیشن جنگ های تک شاخ

انیمیشن جنگ های تک شاخ در ۱۰ مارس ۲۰۲۳  (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) پخش می‌شود.

دانلود دوبله انیمیشن جنگ های تک شاخ

پوستر انیمیشن جنگ های تک شاخ

خبر و اطلاعات انیمیشن جنگ های تک شاخ پوستر انیمیشن جنگ های تک شاخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole