بازگشت تاینی تون ها پس از ۳۰ سال!

خبر و اطلاعات سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو Tiny Toons Looniversity بزودی منتشر می‌شود. بچه‌های دهه ۱۹۹۰ سریال انیمیشن ماجراهای تاینی تون ساخته استیون اسپیلبرگ را به یاد می‌آورند، که سناریوهای عجیب و غریب بسیاری را با تمرکز بر چند شخصیت بامزه روایت می‌کرد. در سریال جدید تاینی تون خبری از شخصیت‌های نسخه قدیمی نیست بلکه حالا چهره‌های تداعی کننده آن‌ها را می‌بینیم که تحت تعلیم باگزبانی، دافی داک و … برای حضور در دبیرستان لو آماده می‌شوند.

تا امروز تقریبا ۳۰ سال از پایان یافتن انیمیشن ماجراهای تاینی تون می‌گذرد. انیمیشن محبوب و به‌یادماندنی که موفق به دریافت جایزه امی سال ۱۹۹۵ شد. حالا قسمت جدیدی از این انیمیشن با عنوان سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو Tiny Toons Looniversity در حال تهیه و تولید است که قرار است در آن شاهد شمایل‌های تداعی کننده کاراگترهای محبوب خود باشیم که مثل همیشه با شیطنت‌ها و شرارت‌های کوچکشان قرار است همه ما را سرگرم کنند.

بهترین انیمیشن های دوبله فارسی

خلاصه داستان سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

در حال حاضر مشخص نیست که سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو دنباله‌ای برای انیمیشن ماجراجویی های تاینی تون است یا خیر. اما صادقانه بگویم، طرح داستان آخرین چیزی است که اکثر مردم هنگام تماشای برنامه تاینی تون به آن فکر می‌کنند. مانند هر برنامه دیگری که تا به حال با عنوان تاینی تون ساخته شده است، اینبار هم احتمالا با یک سریال اپیزودیک روبه‌رو خواهیم بود، به طوری که هر قسمت تا حد زیادی با قسمت پیش متفاوت خواهد بود و حول محور روایت‌های خاص خود متمرکز می‌شود تا اینکه بخواهد یک ماجرای دنباله‌دار را روایت کند. تنها چیزی که اپیزودها را به هم مرتبط می‌کند احتمالا محیط دانشگاه است، با شخصیت‌های مختلف که با همه نوع آشفتگی روبرو می‌شوند و می‌آموزند که برای یک تون عالی چه چیزی لازم است.

دوبله انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023

 

عوامل سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

ارین گیبسون نویسنده حرفه‌ای کمدی که به عنوان نویسنداین اثر حضور خواهد داشت. گیبسون نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد و این نه تنها اولین بار است که در انیمیشن کار می کند، بلکه اولین بار به عنوان یک مجری سریال نیز شروع به کار می‌کند. سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو همچنین به‌طور پیش‌بینی‌شده از حضور افرادی که سریال اصلی را ساخته‌اند برخوردار خواهد بود. خبر مهم این است که فیلم‌ساز افسانه‌ای استیون اسپیلبرگ بار دیگر نام خود را به عنوان تهیه‌کننده سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو عنوان کرد.

 

تیزر سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

 

زمان پخش سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

انیمیشن ماجراهای تاینی تون برای اکران در سپتامبر ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. این انیمیشن تماشایی درست در  پاییز و زمان باز شدن مدرسه‌ها بازمی‌گردد.

دانلود انیمیشن تاینی تون ها از فیلیمو

 

عکس های سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو دانلود دوبله انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023دوبله انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023دانلود انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023دانلود انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023دانلود انیمیشن ماجراهای تاینی تون 2023

 

پوستر سریال تاینی تون ها در دبیرستان لو

پوستر انیمیشن ماجراهای تاینی تون

 

 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole