یک مهمانی شبانه هولناک

خبر و اطلاعات ابتدایی فیلم از شب بترس

فیلم از شب بترس ماجرای شبی هولناک را روایت می‌کند. نیل لابوت نویسنده و کارگردان این اثر است. اینجا اطلاعات اولیه این فیلم دلهره‌آور را می‌خوانید.

فهرست ترسناک ترین فیلم های جهان

خلاصه داستان فیلم Fear the Night

فیلم از شب بترس Fear the Night ماجرای شبی هولناک را روایت می‌کند. قصه از حمله به یک مهمانی مجردی در تپه‌های کالیفرنیا شروع می‌شود. مگی کیو در نقش تس، یک دامپزشک نظامی است که روحیه بالایی دارد. او برای جشن گرفتن آخرین روز مجردی خواهرش یک دورهمی می‌گیرد و خواهرانش بث (کت فاستر) و رز (هایدی کوان) با او همراه می‌شوند. در این ب عجیب اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای می‌افتد که چالش‌های قصه در بطن آن نهفته‌اند.

 

بازیگران فیلم از شب بترس

  • مگ کیو در نقش تس
  • کت استر در نقش بث
  • تراویس همر در نقش پری
  • جیمز کارپینلو در نقش برت
  • جیا کرواتین در نقش میا

 

زمان پخش فیلم از شب بترس

فیلم Fear the Night به صورت محدود و درخواستی در ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شد. پخش فیلم از شب بترس همزمان با اکران فیلم‌های مهمی از جمله اوپنهایمر و باربی بود.

دانلود فیلم از شب بترس از فیلیمو

نقد و بررسی فیلم Fear the Night

فیلم از شب بترس  به کارگردانی و نویسندگی نیل لابوت تهیه شده است. فضای این فیلم سعی دارد رعب و اضطراب را به مخاطب القا کند. از نظر منتقدان این فیلم دچار ضعف‌هایی است که تماشای آن را طاقت‌فرسا می‌کند. یکی از ایرادهایی که به فیلم گرفته شده عدم حضور تخیل و لایه‌های داستانی هیجان‌انگیز در فیلم است. همچنین دیالوگ‌های ضعیف و بعضی صحنه‌های این اثر باعث شده که آن را به عنوان یک اثر سطحی اما هیجان‌انگیز معرفی کنند.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که از شب بترس توسط هنرمندانی ساخته شده که می‌دانند چه کاری قرار است انجام دهند، اما شاید تمایلی ندارند که با تمام توانمندی خود برای اجرای نقش خود حاضر شوند. لابوت و گروهش به جای انتخاب یک مسیر، در مسیری مسطح و به‌طور عجیبی خالی از فراز و فرودهای قوی و کار درست، حرکت می‌کنند. با آرزوی موفقیت برای بینندگان کنجکاو و ناآگاه که این تیم تولید را دنبال می‌کنند.

 

پوستر و عکس های فیلم Fear the Night

پوستر فیلم از شب بترسمگی کیو در فیلم از شب بترس

مگی کیو در فیلم از شب بترس - دانلود دوبله فیلم از شب بترس از فیلیمو

مگی کیو در فیلم از شب بترس - دانلود دوبله فیلم جدید از شب بترس از فیلیمو

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole