یک درام جنایی فوق العاده

خبر و اطلاعات اولیه سریال Justified: City Primeval

سریال Justified: City Primeval با حضور تیموتی اولیفنت در نقش اصلی آن منتشر شد. نکته جالب درباره بازیگران این فیلم حضور دختر تیموتی اولیفنت، ویلا اولیفنت در این سریال است که نقش دختر او را در فیلم بازی می‌کند.

سریال Justified: City Primeval با حضور تیموتی اولیفنت در نقش اصلی آن منتشر شد. این سریال ادامه‌ای است بر درام جنایی وسترن Justified، که با شش فصل در سال ۲۰۱۵ به پایان رسید؛ اما ریلان گیونز دوباره با بازی تیموتی اولیفنت با دنباله‌ای تماشایی به اسم سریال Justified: City Primeval بازگشته است. دیو آندرون و مایکل دینر تهیه‌کنندگان این سریال خارجی هستند.

این سریال جدید ۲۰۲۳ بر اساس رمان سیتی پریموال: ظهر بالا در دیترویت اثر المور لئونارد ساخته شده و اولیفنت در این سریال به همراه گروهی از شخصیت‌ها به ایفای نقش می‌پردازد. نکته جالب درباره بازیگران این فیلم حضور دختر تیموتی اولیفنت، ویلا اولیفنت در این سریال است که نقش دخترش را در فیلم بازی می‌کند.

فهرست بهترین سریال های جنایی

خلاصه داستان سریال Justified: City Primeval

هشت سال پس از ترک کنتاکی، ریلان گیونز در میامی مستقر است و زندگی‌اش در حالی می گذرد که به‌عنوان یک مارشال فعالیت می‌کند و چند روزی در هفته هم برای دختر ۱۴ ساله‌اش پدری می‌کند. چالش در این سریال از جایی آغاز می‌شود که یک برخورد تصادفی در بزرگراهی در فلوریدا او را به دیترویت می‌کشاند و او با کلمنت منسل، با نام مستعار مرد وحشی اوکلاهاما، یک جامعه شناس خشن که قبلا از بین انگشتان بهترین‌های دیترویت لغزیده است و می‌خواهد دوباره این کار را انجام دهد، روبه‌رو می‌شود.

 

زمان پخش سریال Justified: City Primeval

سریال Justified: City Primeval در ۱۸ جولای ۲۰۲۳ (۲۷ تیرماه ۱۴۰۲) منتشر شده است. این سریال هشت قسمت دارد.

تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval

بازیگران سریال Justified: City Primeval

  • تیموتی اولیفنت در نقش معاون مارشال ایالات متحده، ریلان گیونز
  • آنجانو الیس در نقش کارولین وایلدر
  • بوید هالبروک در نقش کلمنت منسل، با نام مستعار مرد وحشی اوکلاهاما
  • آدلاید کلمنس در نقش سندی
  • واندی کرتیس هال در نقش سویتی
  • مارین ایرلند در نقش مورین
  • نوربرت لئو بوتس در نقش نوربرت
  • ویکتور ویلیامز در نقش وندل
  • ویوین اولیفانت در نقش ویلا گیونز، دختر ریلن
  • راوی پاتل در نقش ریک نیولی

 

ریلان گیونز چه کسی است؟

ریلان گیونز یک شخصیت تخیلی است که توسط رمان‌نویس و فیلمنامه‌نویس آمریکایی المور لئونارد خلق شده است. گیونز، معاون مارشال ایالات متحده است و برای اولین‌بار در رمان‌های پرونتو و سوار بر رپ ظاهر شد. (پرونتو در سال ۱۹۹۷ با بازی جیمز لگروس در نقش گیونز به‌عنوان یک فیلم تلویزیونی اقتباس شد.) لئونارد بعدها داستان کوتاه آتش در سوراخ را نوشت، که مبنایی برای سریال تلویزیونی Justified با بازی تیموتی اولیفانت شد. در آوریل ۲۰۱۱، لئونارد در مصاحبه‌ای فاش کرد که موفقیت Justified او را ترغیب کرده تا کار روی رمان جدیدی درباره این شخصیت را آغاز کند. این رمان، با عنوان ریلان، در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و آخرین اثر لئونارد بود که قبل از مرگش منتشر کرد.

 

نظر منتقدان درباره سریال Justified: City Primeval

کیمبرلی ریچی | آپروکس

گردانندگان برنامه و گراهام یوست می‌دانستند که چگونه ریلان را در شرایط عالی به ما بازگردانند تا از تماشای دوباره او لذت ببریم.

آلن سپین وال | رولینگ استون

فکر میکنم لازم است راه‌هایی برای بازسازی متن و اصلاح رفتار ریلان پیدا کنند، البته این شخصیت همچنان موفق می‌شود ما را سرگرم کند و به وجد بیاورد اما من انتظار بیشتری دارم.

مایک هیل | نیویورک تایمز

در هر صورت دلیلی برای تماشای این سریال جنایی جدید وجود دارد. ممکن است عده‌ای فقط به دلیل تماشای شخصیت‌های رمان به تماشای این سریال اکشن بنشینند اما چیزهای جدید و زیادی برای میخکوب شدن پای این اثر وجود دارد.

 

تیزر سریال Justified: City Primeval

 

عکس های سریال Justified: City Primeval

تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval

تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval

تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval تیموتی اولیفنت در سریال Justified: City Primeval

 

پوستر سریال Justified: City Primeval

پوستر سریال Justified: City Primeval 

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole