پوستر عنکبوت سیاه منتشر شد؛ لباس جدید ناتاشا را ببینید

در این پوستر لباس جدید اسکارلت جوهانسون را در نقش ناتاشا رومانوف مشاهده خواهید کرد. فیلم سال آینده اکران می‌شود

در جریان مراسم D23 شرکت دیزنی، شرکت مارول اطلاعات جدیدی از فیلم عنکبوت سیاه یا «بلک ویدو» منتشر کرد. این اطلاعات شامل پوستر عنکبوت سیاه می‌شد. در پوستر عنکبوت سیاه «اسکارلت جوهانسون» را در نقش «ناتاشا رومانوف» یا همان «بلک ویدیو» مشاهده می‌کنید. در کنار او سایر شخصیت‌های فیلم هم به نمایش درآمدند. از جمله بازیگران فیلم جدید بلک ویدو می‌توان به «دیوید هاربر» در نقش «نگهبان قرمز» اشاره کرد. پوستر عنکبوت سیاه توسط دپارتمان هنری استودیوهای مارول و «اندی پارک» طراح کانسپت این شرکت خلق شده است.

در فیلم جدید عنکبوت سیاه بار دیگر اسکارلت جوهانسون را در نقش ناتاشا رومانوف مشاهده می‌کنید. جاسوس و قاتلی که توسط سازمان KGB آموزش دیده بود و بعدا به یکی از اعضای گروه «مأموران شیلد» و «انتقام جویان» تبدیل شد. ماجراهای فیلم جدید بعد از اتفاقات فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و قبل از اتفاقات فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» رخ خواهد داد.

از دیگر بازیگران فیلم بلک ویدو می‌توان به «فلورنس پیو»، «ریچل وایس» و «او.تی. فاگبنلی» اشاره کرد. این فیلم توسط «کیت شورتلند» ساخته می‌شود که قبلا فیلم‌هایی مانند «لوره» و «پشتک» را کارگردانی کرده بود. فیلم‌نامه هم توسط «جک شفر» نوشته شده که قبلا فیلم‌نامه فیلم‌هایی مانند «فریب‌کاری» و «زمان‌سنج» را نوشته بود.  فیلم بلک ویدو در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ اکران می‌شود. در ادامه می‌توانید پوستر عنکبوت سیاه را مشاهده کنید.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. aminn می‌نویسد

    دادا اسمش بیوه سیاهه عنکبوت سیاه مال ونوم و اسپایدر من ۳

    1. مجید نوردوست می‌نویسد
    2. مجید نوردوست می‌نویسد

      همچنین باید بگم که ویدو به شکل خاص یک مدل عنکبوت است. سرچ بکنید در گوگل متوجه خواهید شد.

fosil