اخبار و تیزر بتمن 2023

انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام رسید

انیمیشن جدید بتمن به نام بتمن: عذابی که به گاتهام رسید (Batman: The Doom That Came to Gotham) برای اکران در سال ۲۰۲۳ وعده شده است. این انیمیشن که بر اساس کاراکتر بتمن از دی‌سی کامیکس تولید شده، انیمیشنی آمریکایی در ژانر اکشن است که طرفداران مختلف خود را در دهه‌های متفاوت به‌دست آورده و قسمت جدید این انیمیشن بزودی در ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام رسید، عنوان قصه جدیدی است که قرار است از دل خیابان‌های گاتهام ۱۹۲۸ روایتی هیجان‌انگیز را به تصویر بکشد. دی سی با توصیفی دلهره‌آور از این کمیک می‌گوید: «… چیز وحشتناکی از فراسوی فضا و زمان بیدار شده است. Lurker اهریمنی است که بتمن باید گاتهام را از شر او نجات دهد. Lurker نیروهایی فراطبیعی دارد و برای قرار گرفتن در مقابل بتمن از جادوی قوی و موجودات ترسناکی که تحت فرمان دارد استفاده می‌کند.»

هنوز جزییات بیشتری درباره این انیمیشن منتشر نشده است اما از تماشای تریلر آن می‌توانیم حدس بزنیم که داستانی تاریک و غم انگیز در پیش است تا باری دیگر بتمن با کاراکتر محبوب و خاطرانگیز خود قلب‌ طرفدارانش را تصاحب کند.

انیمیشن بتمن ۲۰۲۳در تاریخ در تاریخ ۲۸ مارس سال ۲۰۲۳ میلادی توسط کمپانی Warner Bros. Home Entertainment در کشور آمریکا پخش خواهد شد و پس از آن در انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌شود.

عوامل و بازیگران انیمیشن بتمن: عذابی که به گاتهام رسید

  • صداپیشگان: دیوید گیونتولی، تاتی گابریل، گیدئون آدلون، کریستوفر گورهام، داوود دستمالچیان، جیسون مارسدن، پاتریک فابیان، جفری کامبز، جان دی ماجیو، امیلی اوبرایان، تیم راس
  • نویسنده: جیس ریچی
  • تهیه‌کنندگان: جیمز کریگ، سام لیو، کیمبرلی اس. مورو، سام رجیستر و مایکل ای اوسلان
  • کارگردان: کریستوفر برکلی

 

تیزر رسمی انیمیشن بتمن ۲۰۲۳

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil