لوک ایوانز در یک تریلر نظامی

همه‌ چیز درباره سریال اکو ۳

مارک بول، فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار، سریال تریلر هیجان‌انگیز اکو ۳ را با بازی لوک ایوانز و میخیل هایسمان بازیگر سریال بازی تاج و تخت، برای اپل تی‌وی‌پلاس تولید کرده است.
اپل تی‌وی‌پلاس به لطف خط‌مشی خود مبنی بر تولید آثار اورجینال، ممکن است نسبت به سایر رقبای پرطرفدار استریم محتوای کمتری داشته باشد، اما واقعا همیشه کار خود را بخوبی انجام می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود که سریال اکشن هیجان‌انگیز جدید اکو ۳ که در آن لوک ایوانز، میخیل هایسمان و جسیکا آن کالینز بازی می‌کنند به نرخ موفقیت چشمگیر این سرویس بیفزاید. سریالی که یک آدم‌ربایی در ونزوئلا و یک ماموریت نجات توسط افرادی با مجموعه‌ای از مهارت‌های بسیار خاص را شامل می‌شود.
در فیلیموشات به استقبال این سریال هیجان‌انگیز جدید می‌رویم که به زودی همزمان با پخش جهانی، از فیلیمو در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

خلاصه داستان اکو ۳

اکو ۳ یک سریال مهیج اکشن است که در آمریکای جنوبی اتفاق می‌افتد و داستان امبر چزبورو (کالینز)، دانشمند جوان باهوشی را دنبال می‌کند که قلب عاطفی یک خانواده کوچک آمریکایی است. هنگامی که امبر در امتداد مرز کلمبیا و ونزوئلا ناپدید می‌شود، برادرش بامبی (ایوانز) و همسرش پرنس (هایسمان) – ۲ مرد با تجربه نظامی عمیق و گذشته پیچیده – تلاش می‌کنند تا او را در پشت پرده انفجاری یک جنگ محرمانه پیدا کنند.

اکو ۳ بر اساس رمانی پرفروش از امیر گوتفروند ساخته شده است. این رمان پیش از این الهامبخش سریالی به نام وقتی قهرمانان پرواز می‌کنند (When Heroes Fly) با بازی ستاره سریال پسران (The Boys) تومر کاپون بوده است.

 

تریلر سریال اکو ۳

اپل تی‌وی پلاس اخیرا تریلر دو دقیقه و سه ثانیه‌ای از اکو ۳ در کانال یوتیوب خود منتشر کرد. تریلر اکو ۳ مستقیم سر اصل مطلب می‌رود و بامبی (ایوانز) را نشان می‌دهد که به هر طریقی سعی دارد با خواهر گمشده‌اش امبر ارتباط برقرار کند. همچنین تریلر امبر را در سفرش به ونزوئلا پس از ربوده شدن و گروگان نگه داشتنش نشان می‌دهد. این ماجرا باعث می‌شود که خانواده‌اش برای نجات او به نیروی ارتش بپیوندند.

علاوه بر این، بنظر می‌رسد که اکو ۳ از درگیری‌های سیاسی این کشور آمریکای جنوبی که در برهه‌ای وحشتناک از تاریخ خود بسر می‌برد، دوری نخواهد کرد. این سریال همچنین به نحوه برخورد ایالات متحده با عمیلات‌های مخفی در کشورهای توسعه نیافته اشاره می‌کند و اینکه چگونه این سیاست اغلب زندگی شخصی اعضای ارتش که می‌توانند در این فرایند به شدت آسیب‌ ببینند را نادیده می‌گیرد.

کدام بازیگران در اکو ۳ حضور دارند؟

گروه بازیگران سریال اکو ۳ فوق‌العاده بنظر می‌رسند. از جمله بخاطر انتخاب هوشمندانه لوک ایوانز که با پروژه‌های اکشن خوب غریبه نیست. او در سال ۲۰۱۰، قبل از بازی در فیلم‌های فناناپذیران (Immortals)، غراب یا کلاغ (The Raven) و سه تقنگدار (The Three Musketeers)، در نقش آپولو در بازسازی برخورد تایتان‌ها (Clash of the Titans) ظاهر شد. ایوانز در سال ۲۰۱۳ با اولین حضورش در نقش اوون شاو در سریع و خشمگین ۶ (Fast & Furious 6) – نقشی که او در خشمگین ۷ (Furious 7) و سرنوشت خشمگین (The Fate Of The Furious) آن را تکرار کرد – به پروژه‌های عظیم بلاک‌باستری هالیوودی راه یافت. او با بازی در نقش بارد کمان‌دار در سه گانه هابیت (The Hobbit) پیتر جسکون، دایره مخاطبان خود را بیش از پیش گسترش داد.

همبازی ایوانز در اکو ۳، میخیل هایسمان، بیش‌تر بخاطر نقش‌آفرینی‌اش در سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) شبکه اچ‌بی‌او شناخته می‌شود. هایسمان در ‌ سال‌های  ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ بیش‌تر اوقات خود را مشغول بازی در نقش داریو ناهاریس در کنار امیلیا کلارک بود. همچنین اکو ۳ همکاری مجدد میان جیسکا آن کالینز و مارک بول است. زیرا کالینز در فیلم سی دقیقه پس از نیمه شب در نقش شخصیت دبی حضور داشت. سریال‌های تلویزیونی انقلاب (Revolution) و فرد تحت نظر (Person of Interest) و فیلم دولت آزاد جونز (The Free State of Jones)، از جمله آثاری هستند که کالینز در آن‌ها هنرنمایی کرده است.

علاوه بر لوک ایوانز، میخیل هایسمان و جسیکا آن کالینز می‌توان به الیزابت آنوایس در نقش ناتالی فاستر، فهیم فضلی در نقش فرمانده القاعده و کاترین هیوز در نقش ریس کلر اشاره کرد. مارتینا گوسمن نیز در نقش ویولتا، یک ستون‌نویس برجسته سیاسی، حضور دارد. جیمز اودوم، ماریا دل روساریو، آلخاندرو فورث، خوان پابلو رابا و بازیگر ویژه مهمان برادلی وایتفورد، از دیگر بازیگران اکو ۳ هستند.

لوک ایوانز در سریال اکو 3

سازندگان و عوامل سریال اکو ۳

این سریال توسط فیلمنامه‌نویس برنده جایزه اسکار، مارک بول، ساخته شده است که بیش‌تر بخاطر همکاری‌هایش با کاترین بیگلو شناخته می‌شود. بول در نگارش داستان‌های هیجان‌انگیز درباره سیاست خارجی و با مفاهیم پیچیده سیاسی، تجربه زیادی دارد که مشهورترین آن‌ها فیلم برنده اسکار مهلکه (The Hurt Locker) است. همچنین نگارش داستان آثار تحسین‌شده‌ای مانند در دره الاه (In the Valley of Elah)، سی دقیقه پس از نیمه شب (Zero Dark Thirty) و دیترویت (Detroit) در کارنامه او دیده می‌شوند. با این پیشینه بدیهی است که مارک بول می‌داند چگونه یک تریلر نظامی هیجان‌انگیز بسازد. او فیلمنامه هر ده قسمت سریال اکو ۳ را نوشته است، بنابراین کاملا حق دارید که در مورد این سریال تلویزیونی جدید او هیجان‌زده باشید.

بول علاوه بر حضور به عنوان مجری طرح اولین تجربه کارگردانی خود را با اکو ۳ پشت‌سر گذاشته است. همچنین او در کنار پیتر تراوگت، جیسون هورویچ، جاناتان داوک، مارک سوریان و افرادی دیگر، از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. پابلو تراپرو سازنده سریال صفرصفرصفر (ZeroZeroZero) به عنوان کارگردان اصلی سریال شناخته می‌شود. او چهار اپیزود از جمله پایلوت را کارگردانی کرده است و به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز نامش دیده می‌شود.

جسی کالینز در سریال اکو 3

کارگردان اکو ۳ پابلو تراپرو کیست؟

پابلو تراپرو، کارگردان آرژانتینی که به عنوان یکی از خلاق‌ترین چهره‌های سینمای آمریکای لاتین در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، مهارت ویژه‌ای در ساخت تریلرهای مهیج و فیلم‌های جنایی دارد. فیلم جنایی کارانچو (Carancho) و درام فیل سفید (White Elephant) هر دو با حضور ریکاردو دارین (بازیگر فیلم همه می‌دانند اصغر فرهادی) و مارتینا گوسمن، در کنار فیلم زندگینامه‌ای قبیله (The Clan) و سریال تلویزیونی صفرصفرصفر از مشهورترین آثار این فیلمساز آرژانیتنی هستند.

 

پیش‌بینی ها از تماشای سریال

اپل تی‌وی‌پلاس امسال برنده جوایز امی و اسکار شد. از جمله اینکه جایزه بهترین فیلم را برای کودا (Coda) از مراسم اسکار دریافت کرد. اگرچه هر سریالی نمی‌تواند به اندازه سریال مشهور این شبکه یعنی تد لاسو (Ted Lasso) برنده جوایز متعدد شود، اما با اینحال اپل تی‌وی‌پلاس به عنوان یک سرویس استریم در این چند سال سریال‌های شگفت‌انگیز زیادی تهیه کرده است که تعدادی از آن‌ها در این ماه به نمایش درمی‌آیند.

به این ترتیب، اکو ۳ در کنار سایر آثار جذاب و هیجان‌انگیز اپل(Apple Originals) همچون شانتارام (Shantaram) قرار می‌گیرد. شانتارام یک سریال درام مهیج با بازی چارلی هونام و براساس رمان پرفروش گریگوری دیوید رابرتز است که به تازگی در ۱۴ اکتبر نمایش خود را آغاز کرده است. همچنین می‌توان به سریال بسیار موفق پاچینکو براساس رمان تحسین شده‌ای به همین نام، تریلر جاسوسی بین‌المللی اسب‌های آهسته (Slow Horses) با هنرنمایی بازیگر برنده اسکار گری اولدمن و سریال هیجان‌انگیز دو زبانه حال و آینده (Now and Then) که هم اکنون در تی‌وی‌پلاس در حال پخش است اشاره کرد. فصل دوم سریال کمدی پرطرفدار اسپانیایی-انگلیسی زبان آکاپولکو (Acapulco) با بازی و تهیه‌کنندگی اجرایی اوخنیو دربس، سریال تریلر پرتنش سوء‌ظن (Suspicion) و همینطور موارد دیگری را می‌توان به این فهرست افزود.

بهترین سریال‌های خارجی ۲۰۲۲

پوستر سریال اکو ۳

پوستر سریال اکو 3

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. babak می‌نویسد

    سلام.خداقوت میگم بشمار . سریال بسیار جذاب و دیدنی بود سپاس فراوان بابت این زحمت
    میخواستم بدونم چطور میشه سریال روبیکن ک خانم جسیکا کالینز در اون نقش داره را تماشا یا دانلود کرد
    ممنون میشم راهنمایی کنید منو
    🙏🙏🙏🙏

fosil