با یکی از خدمات ویژه فیلیمو آشنا شوید

همه چیز درباره کارت هدیه اشتراک فیلیمو

پیش از اینکه درباره اشتراک سازمانی و کارت هدیه اشتراک فیلیمو بخوانید، بد نیست بدانید بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها برای کسب درآمد همواره وابسته به تعامل مستقیم با مخاطبان و مشتریان خود هستند. استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمانی و بهره‌مندی از هوش تجاری برای نشانه‌گذاری‌های درست در عرصه فروش محصول، یکی از علوم مهم در اقتصاد دیجیتال به حساب می‌آید. از آنجایی که الگوی درست و اساسی در اقتصادهای مستقیم، انتخاب راهکارهایی است تا بتوان محصول را آنطور که مخاطب مدنظر دارد در دسترسش قرار داد، در همین راستا بسیاری از کسب و کارها با درنظر گرفتن شرایط ویژه‌تر خدمات متفاوتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. این خدمات به عنوان ارزش افزوده‏‌ای هستند که در کنار خدمات اصلی در اختیار مخاطبان و مشتریان قرار داده می‌شوند. خدماتی مانند درنظر گرفتن هدایایی برای مشتریان وفادار، جوایز برندگان مسابقات و قرعه‌کشی‌ها، باندل محصولات متنوع به همراه محصول اصلی و غیره.

اشتراک سازمانی فیلیمو

از سوی دیگر کارمندان شرکت‌های خصوصی و دولتی همواره با تمرکز بر روی فعالیت‌های کاری از فضای سرگرمی و زندگی و آرامش آن دور بوده و گاه فراموش می‌کنند که باید بخشی از اوقات زندگی خود را به مسائل فرهنگی و هنری و سرگرمی‌هایی از این دست اختصاص دهند. رفتارهای سازمانی و نحوه مواجهه سازمان‌ها با نیروی انسانی در راستای طرح‌های تشویقی و توجه به معیشت و سرگرمی کارکنان، یکی از نکات مهم در عرصه مدیریت منابع انسانی به شمار می‌رود.

گاهی امور اداری و منابع انسانی شرکت‌ها برای انتخاب هدیه‌ای خلاقانه به بن‌بست می‌خورند و نمی‌دانند چه هدیه‌ای می‌تواند رضایت طیف بیشتری از مخاطبان را جلب کند. این هدیه باید فارغ از جنسیت و سن افراد و حتی تخصص آن ها بوده و این قابلیت را داشته باشد تا با ایجاد حس خوب در مخاطبان، آن‌ها را خوشحال کند. همچنین سهولت دسترسی پذیری و امکان استفاده آسان از آن در همه وقت و همه جا مزیت قابل توجهی است که روند تهیه و توزیع آن را نیز برای سازمان‌ها تسهیل می‌کند.
کارت اشتراک فیلیمو به عنوان هدیه ای فرهنگی و جذاب با قابلیت دسترسی برای اقشار و گروه‌های مختلف، تمامی این ویژگی ها را دارا بوده و انتخاب هوشمندانه‌ای برای سازمان‌هایی است که می‌خواهند کارکنان و مخاطبان خود را غافلگیر ‌کنند.

کارت هدیه اشتراک فیلیمو

فیلیمو به عنوان بزرگترین پلتفرم نمایش خانگی کشور با بیش از ۸۰ هزار محتوای جذاب و دیدنی، بستر مناسبی در حوزه سرگرمی و قابل استفاده برای تمامی اعضای خانواده‌ است. کارت اشتراک فیلیمو را می‌توان در مناسبت‌های مختلف به عنوان هدیه تهیه کرد و در اختیار شرکای تجاری، مشتریان و کارکنان قرار داد. بخصوص حالا که به نیمه دوم سال هم رسیده‌ایم و اعیاد و مناسبت‌های بسیاری پیش رو داریم، چه هدیه‌ای جذاب‌تر از تماشای فیلم و سریال و انیمشین، آن هم با تنوع بسیار زیاد برای انواع سلیقه‌ها؟
واحد فروش سازمانی فیلیمو با هدف بهره‌مندی شرکت‌ها و سازمان‌ها از مزایای این پلتفرم، شرایطی را فراهم آورده تا امکان تهیه اشتراک‌های ماهانه فیلیمو به صورت سازمانی و با تخفیف‌های ویژه برای خرید تعداد بالای اشتراک مهیا شود.

فیلیمو این امکان را به شما می‌دهد تا در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف بسته‌های جذاب و قابل استفاده‌ای را به مخاطبان خود هدیه دهید. هدیه‌ای که بی‌ شک می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در جهت رشد و توسعه فرهنگی کشور و رونق صنعت سرگرمی داشته باشد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 نظر
  1. امید حیدری می‌نویسد

    مدیریت محترم سازمان
    با سلام
    احتراما اینجانب امید حیدری( از پرسنل اداره رفاه یکی از شرکت های خودرو سازی کشور ) جهت خرید کارت اشتراک رایگان برای کلیه پرسنل شرکت نیاز به تهیه گزارش از شرکت های ارائه دهنده خدمات مربوطه دارم . لذا مستدعی است نسبت به ارائه تعرفه برای سازمانها و ادارات و شرح سایر امکانات شرکت برای تصمیم گیری بهتر این شرکت ، اقدامات لازم را مبذول بفرمایید .
    با تشکر

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      شماره تماس بفرمایید

fosil