گفت‌وگوی تصویری با معروف‌ترین مسافر فضا در سریال روزی روزگاری مریخ

سام درخشانی: در مریخ عاشق می‌شوم

«سریال روزی روزگاری مریخ با کنایه و ترفندهای جذاب کمدی تلنگری به زمان حال می‌زند»

ناصر اکبری کاراکتر جدید سام درخشانی در سریال روزی روزگار مریخ است که قرار است با ترفندها و تکنیک‌های مختص خودش و بامزگی و طنازی ذاتی‌اش به فهرست نقش‌های دوست‌داشتنی‌مان اضافه شود. او بعد از بازی در نقش‌های متنوع و البته طنز، حالا دیگر ذائقه تماشاگرانش را خوب می‌شناسد و می‌داند چطور نقش‌هایش را جذاب و دوست‌داشتنی از آب دربیاورد تا در ذهن‌ها بماند. تماشاگران هم آنقدر به او و توانمندی‌هایش اطمینان دارند که با دیدن نامش در یک فیلم یا سریال به تماشای هنرمندی او بنشینند. به بهانه پخش سریال روزی روزگاری مریخ با او درباره ناصر اکبری و سرنوشتش در مریخ گفت‌وگو کرده‌ایم.

آنچه درباره سریال روزی روزگاری مریخ باید بدانید

سام درخشانی بازیگر نقش ناصر اکبری در سریال روزی روزگاری مریخ در این گفت‌وگو از این گفت که علی‌رغم اینکه هیچ وقت علاقه‌ای به فیلم‌های تخیلی و فضایی نداشته و حتی فیلم جنگ ستارگان را تا به حال ندیده است اما حالا که در این فضا قرار گرفته برایش جذاب است. به گفته او دنیای این سریال خیلی حرف دارد و با کنایه و ترفندهای جذاب کمدی تلنگری به زمان حال می‌زند.

فیلم این گفت‌وگوی جذاب را اینجا ببینید؛

سام درخشانی که در روزی روزگاری مریخ نقش جد بزرگ خانواده را بازی می‌کند و با نوادگانش در مریخ روبه‌رو شده است در این گفت‌وگو به تأثیر آقاجون شدن در حس و حال بازی‌اش اشاره کرد و گفت: شرایط بامزه‌ای است. ناخودآگاه از وقتی وارد مریخ شدم حس آقاجونی به من دست داده. هم روی نشستن و راه رفتنم و هم روی رفتارم و همه چی تأثیر گذاشته که فکر می‌کنم تماشاگران در آینده می‌بینند و بیشتر متوجه این تغییر می‌شوند.

سام درخشانی همچنین گفت که سعی کرده نقش ناصر اکبری کلاهبردار و شیاد را در عین حال مهربان و دوست‌داشتنی کند. درباره سرنوشت کاراکترش در مریخ هم تا جایی که می‌توانست توضیح بدهد، گفت: من فکر می‌کنم وقتی ناصر اکبری از فکر پولدار شدن بیرون می‌آید جایش را عشق می‌گیرد و در آینده عاشق هم می‌شود.

سام درخشانی در بخش دیگری از این مصاحبه گفته که جاده چالوس را به کهکشان راه شیری ترجیح می‌دهد و اشتهارد را که زمین‌هایش آینده‌دار است با نیوکرج سریال روزی روزگاری مریخ عوض نمی‌کند!

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. h می‌نویسد

    سلام لطفا قسمت بعد کیمیای روح را بزارین بعد یک ماھ
    لطفا جوابمو بدید

  2. فاطمه نعمتی می‌نویسد

    اتفاقا فیلم بسیار بسیار قشنگیه مررررسی از فیلیمو

  3. کینگ رگنار می‌نویسد

    با اختلاف بدترین سریالی که تا به حال توسط دوربین ضبط شده

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      شوخی زیبایی بود :)))))))

fosil