گفت‌وگوی تصویری با بازیگر نقش اسكندر در سریال روزی روزگاری مریخ

امیر نوروزی: بی‌مزه‌ترین بازیگر مریخی‌ها خودم هستم!

«بازی در نقش كمدی آسان‌تر نیست»

از ایفای نقش اول نمایش‌های متعدد در دنیای تئاتر، تا بازی در سومین مجموعه از سریال‌های نمایش خانگی، امیر نوروزی مسیر پر پیچ و خمی را پشت سر گذاشته تا حالا در نقش اسکندر نیواکبری سریال روزی روزگاری مریخ، جلوی دوربین پیمان قاسمخانی برود. به بهانه پخش سریال روزی روزگاری مریخ از او درباره بازی در نقش‌های کمدی و البته، سفر احتمالی به مریخ پرسیده‌ایم.

معرفی سریال روزی روزگاری مریخ

امیر نوروزی، بازیگر نقش اسکندر سریال روزی روزگاری مریخ در این گفت‌وگوی تصویری گفت که کار کردن با پیمان قاسمخانی، خوش‌شانسی اوست و همه هم‌نسلان او، از کارهایی که پیمان قاسمخانی نوشته یا کارگردانی کرده خاطره ساخته‌اند. برای او بازی در کنار بازیگران دیگر این کار هم تجربه خوشایندی بوده و معتقد است هر چه سریال پیش می‌رود، خانواده بودن تیم بیشتر به چشم می‌آید.

فیلم کامل این گفت‌وگوی جالب را حتما ببینید؛

به نظر نوروزی که قبل از روزی روزگاری مریخ، با یک نقش جدی و تلخ در سریال می‌خواهم زنده بمانم جلوی دوربین رفته بود، هر نقش اصول خود را دارد و خلاف نظر اکثر مخاطبان، بازی در نقش جدی سخت‌تر از بازی در یک نقش کمدی نیست؛ بنابراین هر بازیگری باید هر دوی این‌ها را تجربه کند.

به نظر نوروزی از ویشکا آسایش که ورزشکار و پر انرژی است، تا سام درخشانی که خیلی بامزه است، امیر کاظمی که شوخی‌های جالبی دارد و بهادر مالکی که حرف‌های عجیب خنده‌دار می‌زند، هر کدام از همبازی‌هایش در پشت صحنه بامزگی مخصوص خود را دارند و به نظرش بیمزه‌ترین فرد در پشت صحنه خودش است!

امیر نوروزی در جواب این سوال که برای رفتن به مریخ چه چیزهایی با خود می‌برد گفته: یک پک آثار تارانتینو، نمایشنامه‌های مک‌دونا و شکسپیر را با خودم می‌برم. او در انتخاب بین گاما یا آلودگی هوا، معتقد است همین زمین هم در آینده وضعیت خوبی نخواهد داشت و مثل یکی از دیالوگ‌های سریال، زمینی‌ها پوست‌کلفت هستند و راه بقا را پیدا می‌کنند.

دانلود سریال روزی روزگاری مریخ

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil