مروری بر نکات قسمت پانزدهم سریال عاشقانه جیران

حالا وقت طغیان است

قسمت پانزدهم سریال جیران در حالی جمعه ۳۰ اردیبهشت از فیلیمو پخش شد که آبستن چند رخداد مهم بود و به نظر می‌رسد داستان عاشقانه جیران به فصل مهمی از روایتش رسیده است. با هم مروری می‌کنیم نکات مهم قسمت پانزدهم سریال عاشقانه جیران را.

مرجع خبرها و اطلاعات سریال جیران

بازیگر جذاب قسمت پانزدهم سریال جیران

پریناز ایزدیار بازیگر نقش جیران در ادامه درخشش در این نقش ثابت کرد تداوم حضور و تغییرات لحظه‌ای شخصیتی همچون جیران دارای چه ظرافت‌هایی است و ایزدیار به خوبی آن را در میان شخصیت‌های متعدد سریال حفظ کرده است. بازی او در قسمت پانزدهم سریال جیران و سکانس نفسگیر مواجهه با مهدعلیا قدرت بازی ایزدیار را بیش از پیش نشان می‌دهد.

سکانس دیدنی قسمت پانزدهم سریال جیران

در قسمت پانزدهم سریال جیران شاهد چند سکانس متوالی و به هم پیوسته بودیم که در مجموع خلق یک فضای ملتهب را رقم زد. بدون شک تقابل مهدعلیا و جیران و تحقیر عزیزآغا در جشن اعلام ولیعهدی شاهزاده معین بهترین سکانس این قسمت بود و پرده احترام‌های ظاهری را میان جیران و زنان حرمسرا را برداشت و مشخص کرد اتفاق‌های درون جریان قدرت کاخ ناصری چهره پنهان و زشتی دارد که از هیچ خباثتی برای تثبیت خود فروگذار نمی‌کند.

توطئه قتل شاه

ناصرالدین‌شاه تصمیم گرفت در سفر تفریحی خود سارای گرجی را همراه داشته باشد. دختری که به نوعی برده جریانی است که قصد از میان برداشتن شاه قاجار را در سر می‌پروراند و خواجه روشن با نفوذ در میان خواجگان دربار مجری توطئه بزرگی است که بخشی از آن در ید کفایت خاتون است. خواجه روشن در میانه سفر شاه به ییلاق شاهی شیشه سمی را به دست سارای گرجی داد تا او از نزدیکی به شاه استفاده کند و شاه قاجار را به قتل برساند. توطئه‌ای که می‌تواند برای مهدعلیا و زنان دربار بسیار گران تمام شود.

تصمیم بزرگ جیران

جیران پس از آنکه شاه قاجار در جلوی چشمان او به همراه سارای گرجی به سفر رفت تصمیم گرفت با طلسم ننه آشوب به جریان قدرت نزدیک شود. او ۱۰۰ اشرفی را به خواهرش داد تا به دست سیاوش برساند و از این طریق بتواند طلسم خورشید را از ننه آشوب بگیرد و بدخلقی‌های شاه قاجار را نسبت به خودش پایان دهد. تصمیم بزرگی که به نظر می‌رسد جیران را بیش از گذشته در ادامه مسیر مصمم‌ خواهد کرد.

ورق بر می‌گردد؟

در قسمت پانزدهم سریال جیران بالاخره از حرمسرا اخراج شد. مهدعلیا در حالی حکم به خروج زن صیغه‌ای و محبوب شاه داد که جیران در میانه مسیر به جای آنکه به سمت ده تجریش حرکت کند تصمیم گرفت به ییلاق شاهنشاه برود و او را نسبت به رفتارهای داخل حرمسرا آگاه کند. آیا شاه قاجار حرف‌های جیران را گوش می‌دهد؟ باید منتظر قسمت شانزدهم سریال باشیم.

تماشای آنلاین سریال جیران

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole