دنباله بیبی راننده ساخته می‌شود

به‌تازگی مشخص شده که کار نوشتن فیلم‌نامه دنباله بیبی راننده تمام شده است و احتمال دارد که به‌زودی روند ساخت فیلم جدید شروع شود.

«ادگار رایت» کارگردان فیلم «بیبی راننده» به این موضوع اشاره کرد که دنباله بیبی راننده ساخته می‌شود. فیلم اول در تابستان سال ۲۰۱۷ راهی بازار شده بود و با استقبال خوبی هم مواجه شد. حالا «انسل الگورت» بازیگر فیلم اول در مصاحبه‌ای با MTV News به این موضوع اشاره کرد که نوشتن فیلم نامه دنباله بیبی راننده تمام شده است. او گفت که به احتمال زیاد دنباله بیبی راننده ساخته می‌شود. با این حال مشخص شده که دنباله این فیلم به معنای آن نیست عدد دو به اسم آن اضافه شود. احتمالا فیلم جدید یک اسم مخصوص خود را خواهد داشت.

در حال حاضر هیچ زمان مشخصی برای ساخت دنباله بینی درایور در نظر گرفته نشده یا حداقل الگورت از زمان ساخت آن اطلاعی ندارد. الگورت در حال حاضر در فیلم «دیشب در سوهو» بازی می‌کند. به نظر می‌رسد که این بازیگر جوان امیدوار است که بتواند بار دیگر در فیلم بیبی راننده حضور داشته باشد. با توجه به پایان فیلم اول، به نظر می‌رسد واقعا دنباله آن ساخته شود.

رایت قبلا فیلم‌هایی مانند «شان می‌میرد»، «پلیس خفن»، «اسکات پیلگریم در برابر دنیا» و «ورلدز اند» را ساخته بود. او در فیلم بیبی راننده توانسته بود بازیگرانی مانند «کوین اسپیسی»، «انسل الگورت»، «جان هم»، «لیلی جیمز»، «ایزا گونزالس»، «جان برنثال» و «جیمی فاکس» را در کنار هم قرار داده بود.

داستان فیلم بیبی درایور درباره پسری به نام «بیبی» بود که توانایی رانندگی خوبی دارد و به همین دلیل نظر یک گروه خلاف‌کار را به خود جلب می‌کند. این فیلم در داخل آمریکا به فروش ۱۰۰ میلیون دلاری رسید و فروش خارج از آمریکای آن هم ۱۲۰ میلیون دلار شد. قیمت اول بیبی درایور فروش کلی ۲۲۶ میلیون دلاری را تجربه کرد. این فیلم با بودجه ۳۴ میلیون دلاری ساخته شده بود. پس کاملا مشخص است که دنباله بیبی درایور هم ساخته شود.


منبع: Coming Soon

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

filimo the north pole