مرور نكات جذاب قسمت ششم سريال جزيره

عاشقانه‌ها در جزیره

ششمین قسمت از سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به صورت اختصاصی در فیلیمو به نمایش گذاشته شد. در این قسمت هیجان و معماهای داستان به اوج خود رسیده است. همه نکات جالب و جذاب این قسمت را اینجا مرور کرده‌ایم.

همه چیز درباره سریال جزیره

گلرخ کیست؟ این مهم‌ترین سوالی بود که یک هفته برای فهمیدن جواب آن صبر کردیم تا قسمت ششم سریال جزیره منتشر شود. هیجان ماجراها در این قسمت به اوج خود می‌رسد، وقتی که می‌فهمیم گلرخ، همسر سابق ارشد و دختر عزیز خوبان، شریک اصلی گروه تجاری شاهنگ است. آمدن گلرخ به جزیره برای برگزاری نمایشگاه از جواهراتی که طراحی کرده و دیدن او بعد از ۸ سال، نه فقط ارشد، بلکه بقیه اعضای خانواده را هم شوکه کرده است.

یکی از مهم‌ترین‌ سکانس‌های قسمت ششم جزیره، دیدار ارشد و گلرخ است. ارشد نگران است که گلرخ قصد آسیب رساندن به رابطه تازه‌شکل‌گرفته او و صحرا داشته باشد. گلرخ هم ابایی ندارد از اینکه اعتراف کند به دنبال برقراری ارتباط مجدد با ارشد راهی جزیره شده است. ارشد به دنبال جاسوسی می‌گردد که اطلاعات مختلف را به گوش گلرخ می‌رساند و در این بین به بعضی اعضای خانواده، مخصوصا آذین و شاهد مشکوک است.

در این قسمت هم تصاویر دیدنی از جزیره و لانگ‌شات‌ها از مناظر ساحل و دریا، چشم‌نواز و تماشایی است. چند تایم‌لپس از طلوع و غروب خورشید، جزو قاب‌های تماشایی قسمت ششم سریال است.

قسمت ششم جزیره

برای طرفداران زوج عاشق سریال یعنی ارشد و صحرا، این قسمت پر از پلان‌های دیدنی از گشت و گذار آنها در جزیره و مکان‌های دیدنی آن است. یکی از پلان‌های جنجالی این سکانس، صحنه‌ای است که ارشد و صحرا در کنار یک تختخواب عمودی دیده می‌شوند. این پلان حسابی در فضای مجازی سر و صدا کرده و البته به نظر می‌رسد با شیطنت سازندگان همراه است. این پلان‌ها در یک مجموعه تفریحی کیش، شبیه به مجموعه خانه وارونه در دریاچه چیتگر تهران ضبط شده است. جایی برای ثبت عکس‌های فانتزی و لوکیشن‌های جالب ساختگی. اما به نظر می‌رسد شیطنت سازندگان اینجاست که بین پلان تختخواب و ادامه صحنه‌هایی که در این مجموعه ضبط شده، فاصله انداخته‌اند و همین موضوع باعث شده حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی ایجاد شود.

در این قسمت هم معماهای تازه به داستان اضافه می‌شوند. زنان خانواده که سخت مخالف حضور صحرا کنار ارشد بودند، حالا از ورود گلرخ و پیامدهای آن نگرانند. برگ برنده‌ای که گلرخ به امید آن راهی جزیره شده چیست؟ نقش سها در این قسمت پررنگ‌تر می‌شود، او گلرخ را به استفاده از این برگ برنده تشویق می‌کند. گویا شاهد هم از این برگ برنده خبر دارد اما او از گلرخ می‌خواهد دست نگه دارد و غوغا به پا نکند. باز هم باید منتظر بمانیم تا ببینیم برگ برنده گلرخ چیست؟ آیا تلاش‌های ارشد برای حذف خوبان‌ها از گروه نتیجه می‌دهد؟

تماشای آنلاین قسمت ششم جزیره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil