همه نكات جالب قسمت ۵ سريال جزيره

سختی‌های راه پیچ در پیچ عاشقی

پنجمین قسمت از سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم به صورت اختصاصی در فیلیمو به نمایش گذاشته شد. در این قسمت گره‌های تازه‌ای در داستان ایجاد شد. همه نکات جالب و جذاب این قسمت را اینجا مرور کرده‌ایم.

همه چیز درباره سریال جزیره

طرفداران سریال جزیره یک هفته منتظر بودند تا ببینند در دیدار مهم و پنهانی ماهک شاهنگ و صحرا صراف، چه حرف‌هایی رد و بدل خواهد شد؟ برخلاف انتظارها اتفاقا از بین همه اعضای خانواده، این ماهک خواهر ارشد است که مخالفتی با آشنایی و ارتباط ارشد و صحرا ندارد. اما می‌خواهد صحرا هرچه زودتر تصمیم بگیرد و تکلیف این ارتباط را مشخص کند. آنچه معلوم است این که ماهک چندان نگران آینده این زوج نیست و از تشویق صحرا برای ادامه این ارتباط، نقشه‌های دیگری در سر دارد.

نکته جالبی که در قسمت پنجم سریال جزیره می‌بینیم، تدوین خلاقانه سکانس‌هاست که باعث شده تفاوت این قسمت با قسمت‌های قبل به‌چشم بیاید. سکانس‌هایی که ارشد در جلسات ساختگی گروه تجاری گیر افتاده و کلافه شده یا سکانس‌های مربوط به گشت و گذار ارشد و صحرا در جزیره و قرارشان برای مسابقه، از سکانس‌هایی است که به خوبی تدوین متفاوت این قسمت را به نمایش می‌گذارد.

بررسی قسمت پنجم سریال جزیره

با نزدیک شدن ارشد و صحرا به همدیگر و قوت گرفتن رابطه عاشقانه آنها، خانواده شاهنگ غرق نگرانی شده‌اند. هر کدام از اعضای خانواده دلایل خودشان را برای مخالفت با این ارتباط دارند و نگرانند ورود صحرا به زندگی ارشد، موقعیت بقیه را به خطر بیندازد. به نظر می‌رسد این اولین‌بار است که همه اعضای خانواده بر سر یک موضوع تفاهم دارند، دور نگه داشتن ارشد از صحرا.

اینکه در پنجمین قسمت از سریالی که قرار هم نیست چندان طولانی باشد، چهره جدیدی به جمع بازیگران سریال اضافه شود، از جذابیت‌های کار و هوشمندی کارگردان برای تازه نگه‌داشتن فضای سریال است. قسمت پنجم جزیره با ورود یک شخصیت جدید همراه است، دکتر رضی (با بازی حمیدرضا پگاه) که همسر ماهک و داماد شاهنگ بزرگ است. با ورود او به جزیره و رویارویی‌اش با شاهد، اختلاف‌ها در گروه تجاری اوج می‌گیرد و شاهد موقعیت خود را در خطر می‌بیند.

از جذابیت‌های این قسمت از سریال، تصاویر ضبط‌شده توسط هلی‌شات از مناظر جزیره است که در سکانس‌های مربوط به گشت و گذار ارشد و صحرا به اوج می‌رسد. در سکانس مسابقه ارشد و صحرا هم، نماهای دیدنی را می‌بینیم که با نشستن صدای امیر مقاره روی این سکانس، شبیه به یک موزیک‌ویدیوی تازه شده است.

میترا حجار و امیر مقاره در سریال جزیره

در این قمست گره‌های تازه‌ای به داستان اضافه می‌شود. آیا صحرا به پیشنهاد زنان خانواده شاهنگ برای دور شدن از ارشد جواب مثبت می‌دهد؟ با تمام شدن زمان برگزاری مسابقات ورزشی و رفتن صحرا از جزیره، چه بر سر ارتباط عاشقانه و تازه شکل‌گرفته او با ارشد خواهد آمد؟ آیا ارشد قرار است به خاطر صحرا رو در روی خانواده‌اش قرار بگیرد؟ این گره‌ها با صحنه پایانی این قسمت به اوج می‌رسد: گلرخ کیست؟ باید تا هفته بعد منتظر بمانیم تا شاید در قسمت بعدی، جواب این سوالات را پیدا کنیم.

تماشای قسمت پنجم سریال جزیره

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 نظر
  1. M می‌نویسد

    عالی بود سریال جزیره 🏝️🏝️😘🥲

  2. محمد فرهمند نیا می‌نویسد

    عالی عالی فیلم جزیره خیلی قشنگ است

  3. 😄 می‌نویسد

    دم حسام منظور گرم عالی بود

  4. ریحانه می‌نویسد

    حسام منظور عالی بازی می‌کنه

fosil