مصاحبه با ترنم کاظمی بازیگر نوجوان سریال نارگیل

قبل از بازیگر، یک کودکم!

«هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند…» این شروع داستان سریال نارگیل است و هاله اینگونه تبدیل به نقش اصلی این داستان شده است. دختری که قرار است تاوان اشتباه خود را پس بدهد و در قالب سفری جادویی درس‌هایی متفاوت بگیرد و تجربه‌هایی جدید کسب کند. ترنم کاظمی بازیگر نقش هاله در سریال نارگیل همزمان با پخش این سریال از فیلیمو در این گفت‌وگو از تجربه حضور در این مجموعه می‌گوید.

  • از حس و حالت نسبت به سریال نارگیل بگو و اینکه چه شد به‌عنوان بازیگر به این سریال پیوستی؟

اول بگویم من قبل از اینکه یک بازیگر باشم، کودک هستم و هر کودکی رویایی دارد. هر کودکی دوست دارد به‌جای قهرمان‌های خودش حضور داشته باشد. به لطف پروژه نارگیل و لطف آقای عامریان و آقای صالحی این فرصت را داشتم که قهرمان یک سریال جادویی و هیجان‌انگیز باشم.

همه چیز درباره سریال نارگیل

  • بازیگری را از کجا آغاز کردی؟

من در سن ۵ سالگی در یک مسابقه استعدادیابی شرکت کردم و به‌عنوان کوچک‌ترین استندآپ کمدین ایران انتخاب شدم. بعد از آن از طرف کارگردان‌های زیادی دعوت به کار شدم تا اینکه در سن ۶ سالگی به دعوت آقای صفی یزدانیان در فیلم ناگهان درخت با آقای پیمان معادی همبازی شدم. در همان مسابقه استعدادیابی، آقای حمزه صالحی (کارگردان و نویسنده سریال نارگیل)، نویسنده بودند و به همین ترتیب با پروژه‌شان آشنا شدم.

  • وقتی برای بازی در «نارگیل» دعوت شدی، کدام ویژگی‌ در قصه خیلی برایت جذابیت داشت؟

کار با عروسک‌ها و اتفاقات جادویی داستان برایم جالب بود. اینکه وروره آزاد می‌شود و جادو می‌کند. این ویژگی‌های داستان برایم خیلی جذاب بود. علاوه‌بر آن خیلی دوست داشتم با آقای عامریان و آقای صالحی همکاری کنم. در این پروژه همه گروه به بچه‌ها احترام می‌گذاشتند. همه تلاش می‌کردند به ما خوش بگذرد.

مصاحبه با ترنم کاظمی

  • اشاره کردی که قبل از بازیگری یک کودک هستی. از همین جایگاه می‌خواهم درباره سلیقه سینمایی‌ات برای ما بگویی. بیشتر به کدام فیلم‌ها یا سریال‌های کودک و نوجوان علاقه داری؟

فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید» ساخته سیدجواد هاشمی را واقعا در سینما دوست داشتم. من خاطرم هست از زمانی که مهدکودک می‌رفتم قسمت اول آن را دیدم و دوست داشتم. آنقدر به آن کار علاقه داشتم که پیش از‌آنکه خودم بازیگر شوم، به پشت صحنه آن کار رفتم. خیلی ناراحتم که کار برای کودکان و نوجوانان اینقدر کم تولید می‌شود. بیشتر فیلم‌ها و سریال‌های ما برای بزرگسالان است.

  • خودت فکر می‌کنی دلیلش چیست؟

فکر می‌کنم کمتر به فکر کودکان و نوجوانان هستند. بالاخره ما هم به محصولات متناسب با سن خودمان و آثار آموزنده نیاز داریم.

  • کمی درباره «هاله» و نقشی که در «نارگیل» داری توضیح می‌دهی.

هاله در واقع یک دختر شجاع و جسور است که ناخواسته عامل همه مشکلاتی می‌شود که در داستان سریال پیش می‌آید. در خلاصه داستان هم اشاره شده است که هاله اشتباه بزرگی می‌کند و به خاطر آنکه پدربزرگ او را دعوا نکند،‌ دروغ می‌گوید. بعد هم می‌گوید نمی‌دانستم با این اشتباهم وروه آزاد می‌شود و دروغ اینقدر تبعات دارد.

  • از بازیگران نقش‌های مقابلت هم بگو؛ با مانی و رهام چگونه همکاری داشتید؟

من و مانی و رهام واقعا باهم دوست بودیم. بسیار در پشت صحنه با هم بازی می‌کردیم. موقع خداحافظی هم خیلی سخت از هم جدا شدیم و گریه کردیم که چرا این کار تمام شده است. من برادر ندارم و مانی و رهام واقعا جای برادرهای من را گرفته بودند.

مصاحبه با ترنم کاظمی

  • گفتی یکی از بهانه‌هایی که باعث شد کار را قبول کنی حضور عروسک‌ها بود، الان چه حس و حالی به این سه عروسک داری؟

نارگیل و لیوه و لنگه، واقعا از بامزه‌ترین عروسک‌هایی هستند که در کارهای کودک و نوجوانن دیده‌ام. بسیار عروسک‌های جذابی هستند. شاید قیافه‌های جذابی نداشته باشند اما شخصیت‌هایی دوست داشتنی برای بچه‌ها هستند.

  • با توجه به قسمت‌های پخش‌شده تا امروز چه بازخوردهایی از سریال گرفته‌ای و دوستان‌ت چه واکنشی نشان داده‌اند؟

خیلی سریال را دوست داشتند. به‌خصوص که عکسم روی بعضی بیلبوردهای شهر هم رفته و دوستان و آشنایان تصاویر آن را برایم می‌فرستند. خیلی‌ها سریال را دوست داشته‌اند و تا به امروز بازخوردهای خیلی خوبی از پخش این سریال گرفته‌ام.

تماشای آنلاین سریال نارگیل

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. -دختر دهه هشتادی می‌نویسد

    وقتی این مقاله نوشته شد ۹ سالش بوده؛اون وقت نوجوان؟ درضمن چنین آثاری فقط برای مخاطب کودک زیر۱۱ ساله؛ نه نوجوان.

fosil