اطلاعیه فیلیمو درباره توقف پخش سریال قبله عالم

خداحافظ قبله عالم!

پخش سریال کمدی-فانتزی «قبله‌عالم» به دلیل ممیزی‌های فراوان و با هدف احترام به مخاطبان متوقف می‌شود.

سریال قبله عالم از روز نخستِ پخش تا به امروز در فرایند تولید و ممیزی دچار چالش‌های فراوان شد، به‌گونه‌ای که پیوستگی خود را از دست داد و بخش عمده‌ای از هر قسمت سریال مورد حذف قرار گرفت. بنابراین فیلیمو تصمیم گرفت قسمت هفتم قبله عالم، قسمت پایانی آن باشد و پخش آن به‌طور کامل متوقف شود.

لازم است تاکید کنیم هیچ سازمان، نهاد قضایی یا ارگان امنیتی حکم به توقیف این سریال نداده است و فیلیمو در خصوص تحلیل‌ها، تفسیر‌ها و حاشیه‌هایی که پیرامون کیفیت یا محتوای این سریال در فضاهای مختلف -به درست یا غلط- ایجاد شده، قضاوتی ندارد.

این تصمیم صرفا در پی کاهش جدی زمان موثر هر قسمت و حجم بالای اصلاحات نهادهای ناظر اتخاذ شده است. متاسفانه نوع مواجه با حساسیت‌های ایجاد شده پیرامون سریال قبله عالم، مصداق بارز این ضرب‌المثل است که «به‌جای کلاه، سر آورده شد» آن‌قدری که دیگر جانی در تن سریال باقی نمانده است.

علی‌رغم ضرر مالی فیلیمو، به احترام وقت و هزینه‌ای که شما مخاطبان برای دیدن سریال‌های فیلیمو اختصاص داده‌اید، سریال‌هایی که در برنامه پخش ماه‌های آینده قرار داشتند، از مهر و آبان پخش و اطلاع‌رسانی خواهند شد.

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

9 نظر
  1. محسن می‌نویسد

    فیلیمو تصمیم گرفت فیلیمو دقیقاً چکارست که تصمیم گرفته تصمیم رو مردم میگرن نه نوکر مردم درضمن کدام ضرر شما که اشتراکتچ فروختی پس […]

    1. فیلیمو‌شات می‌نویسد

      فکر کنم کمی اشتباه گرفتید. اصطلاح «نوکر مردم» رو به مسئولانی می‌گویند که از بیت‌المال ارتزاق می‌کنند. فیلیمو باید پاسخگوی مشترکانش باشه و به نظراتشون احترام بذاره و سعی کنه نیازهای مختلف‌شون رو تامین کنه. و البته از مشکلات متعدد، رها بشه تا بتونه خدمات بهتری به مخاطبانش ارائه بده.

  2. دنیا می‌نویسد

    واقعا تصمیم بسیار بدی گرفتید. همیشه همینه هر سریالی نظر مردم بیشتر جذب میکنه متوقف میشه. برای فیلیمو برای این تصمیمش متاسفم

  3. Pillo می‌نویسد

    فیلم جالبی بود. متاسفانه بازهم خودتون برای مردم تصمیم گرفتید. البته این فیلمها با این موضوعات خفن اصلا جاش اینجا نیست. خارج پخشش کن بهتر میشه.

  4. می‌نویسد

    واقعا متاسفم!
    احترام به مخاطبان؟؟؟؟!

    کجای دنیا میان فیلمو وسط اکران قطع میکنن؟

  5. به امیدی کم برای احترام به مخاطب 😕 می‌نویسد

    بخدا ما می نشستیم همین هم می‌دیدیم ملت عادت کردن به سانسور توقف پخش کار قشنگی نبود فیلیمو بهتر بود اول از طرفداران فیلم می‌پرسیدی که آیا با توقفش موافقن یا نه، ملت که همیشه طبق نظر منتقد فیلم نمی‌بینند. قطعا ملت خیلی اهمیت نمیدن که علم سینما کجا رعایت شده کجا نشده ما نشسته بودیم فیلم رو می‌دیدیم اونم خارج از حواشی کار قشنگی نکردی فیلیمو اصلا با هدف احترام به مخاطب نبود.

    مخاطب داشت لذت میبرد😔
    #فیلیمو_برگردون

  6. سکوت می کنم که این سکوت خوش تر است می‌نویسد

    سکوت می کنم که این سکوت خوش تر است
    فیلیمو جان خودت خواستی پخش نکنی؟
    پس احترام مخاطب که خواستار پخش هست چی؟
    جواب بدین آ مـرسی

  7. لا فتا الا علی لا سیف الا ذوالفقار می‌نویسد

    آخه چرا ما که داشتیم نگاه میکردیم ای تف بر شرف اینایی که حتی نمیزارن راحت فیلم ببینی

  8. بردیا می‌نویسد

    فیلیمو عزیز لطفاااا سریال قبله عالم را ادمه بدید من برای این سریال پول دادم اشتراک خریدم

fosil