مصاحبه با جیسون موموآ و ایزابلا مرسد درباره دختر شیرین

چالش بازی در نقش یک آدم معمولی

ستارگان فیلم دختر شیرین، جیسون موموا و ایزابلا مرسد در مورد بدلکاری‌های دردسر زا و نقش‌آفرینی متفاوت در تریلر جدیدشان بر روی نتفلیکس صحبت می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

دختر شیرین تریلر اکشن سرحال و قدرتمندی که باید به تماشای ان نشست ۲۰ اگوست در نتفلیکس پخش می‌شود. داستان این فیلم در مورد مرد ناامید و خسته به نام ری (با بازی جیسون موموا) است که به‌تازگی همسرش را از دست داده و در حال مبارزه با شرکت‌های بزرگ دارویی است. در این حین او تمام تلاش را می‌کند تا از دخترش ریچل (با بازی ایزابلا مرسد) در برابر آسیب‌های احتمالی مراقبت کند. موموآ و مرسد با اسکرین رنت در مورد کسب آمادگی جسمانی برای نقش‌های خود با تیم بدلکاران ۸۷۱۱ و آغاز به کار متفاوتشان برای ارائه این داستان صحبت کردند.

  • جیسون، با شخصیت ری کوپر، شما یک جنبه کاملا متفاوت از خودتان را نشان می‌دهید. چه چیزی در مورد این نقش و داستان فیلم وجود داشت که باعث شد بخواهید به سراغ فیلم دختر شیرین بروید؟

جیسون موموا: مجموعه‌ای از چیز‌های مختلف وجود دارد که من هرگز خودم را به‌عنوان بازیگر به چالش نکشیده‌‎ام یا هنوز فرصتی برای انجام آنها پیدا نکرده‌ام. حتی برای انجام یک فیلم معاصر و بازی در نقش یک آدم معمولی با زندگی روزمره، از زمانی که قادر بودم چنین نقشی را بازی کنم مدت زیادی گذشته است. بگذارید این‌طور پاسخ دهم، فقط همین دست‌وپنجه نرم کردن با شرکت‌های داروسازی بزرگ و اینکه چگونه این امر بر من و خانواده‌ام تأثیر می‌گذارد؛ همه اینها چیزهای بسیار جالبی برای من هستند و بزرگ‌ترین چیز فرصت تولید چیزی بعد از آکوامن بود. اینکه بتوانم با همه افرادی که دوست دارم کار کنم و سپس بازیگران مورد نظر خود را انتخاب کنم و واقعاً کنترل بیشتری بر آن چیزها داشته باشم. من می‌توانم آن را به نتفلیکس ارائه دهم و بگویم: «این همه چیزی است که من دارم. من همه چیزم را به شما می‌دهم.»

  • ایزابلا، شما نقش ریچل را بازی می‌کنید، که بابت از دست دادن مادرش شوکه شده و مکانیسم مقابله بسیار منحصربه‌فردی دارد. می‌توانید کمی در مورد راشل و آنچه شما را به این نقش جذب کرد صحبت کنید؟

ایزابلا مرسد: چیزی که من در مورد ریچل دوست دارم این است که او به اندازه ری، همتای خود، دارای نقص و در عین حال قوی است. من هیچ‌چیز را بیشتر از یک قهرمان آسیب‌دیده دوست ندارم. من فکر می‌کنم این یک داستان شگفت‌انگیز ایجاد می‌کند و ظرفیت این را خواهد داشت که دنباله‌ای درباره داستان گذشته داشته باشد. چگونه او به این مرحله رسید، جایی که تا حد زیادی از لحاظ روحی و روانی آسیب دیده، طاقت آورده و مجبور است تظاهر به چیز دیگری کند؟من فکر می‌کنم بسیار عالی است که بتوانم شخصیتی را به تصویر بکشم که از نظر روانی بسیار افسرده و مبهم است. این یک نقش چالش‌برانگیز است و من آن را دوست دارم. تمایل دارم از این قبیل کارهای روان رنجور بیشتر انجام دهم.

  • جیسون، تو با کار بدلکاری چندان غریبه نیستی، اما در این فیلم ایزابلا هم باید چند نفر رو حسابی گوشمالی بدهد. چه چیزی تو را بیشتر در مورد بدلکاری‌هایی که او در این فیلم انجام داد شگفت‌زده کرد؟

جیسون موموا: من تقریباً در تمام مصاحبه‌های مطبوعاتی این را گفته‌ام و این بزرگ‌ترین تعریفی است که می‌توانم از او داشته باشم. ما قبلاً می‌دانستیم که او یک بازیگر و هنرمند فوق‌العاده است، اما او هرگز در هیچ فیلمی این کار را نکرده بود. فکر نمی‌کردم تا این اندازه خوب باشد. من از اینکه همه مردم جهان آن را می‌بینند، بسیار هیجان‌زده هستم. خیلی دوست دارم ببینم که دختر عزیزم موفق شود حتی در فیلم‌های بزرگ‌تری بازی کند، قادر باشد از پس آنها برآید و ستاره آن فیلم‌ها باشد. من فقط فکر می‌کنم که او به‌طور کامل از پس این فیلم برآمده و به او بسیار افتخار می‌کنم.

مصاحبه با جیسون موموآ و ایزابلا مرسد

  • می‌دانم که شما قبل از این، بوکس کار می‌کردید، اما در تمرینات سبک مبارزه تایلندی (موای‌تای) و مبارزات رزمی ترکیبی MMA بسیار کارآمد بودید. می‌توانید کمی در مورد آن صحبت کنید؟

ایزابلا مرسد: اوه، واقعاً سرگرم‌کننده بود. من در کودکی با برادرانم بسیار بچه رقابت‌طلبی بودم. من دو برادر دارم و به نظر می‌رسید پدرم دوست دارد بچه‌هایش ورزشکار باشند، بنابراین احساس می‌کردم من هم باید باشم. من باید در همه‌چیز بهترین می‌بودم. به‌عنوان بچه وسطی، من مجبور بودم در همه‌چیز از دیگران پیشی بگیرم. بنابراین، ما در حالی که بزرگ می‌شدیم کمی جوجیتسو کار کردیم و فکر می‌کنم علت اینکه خیلی سریع یاد گرفتم این بود. احتمال می‌دهم، نمی‌دانم.

اما بسیار سرگرم‌کننده بود زیرا می‌توانم آن را در زندگی واقعی خودم به کار ببرم و من آن را در زندگی واقعیم در چندین موقعیت به کار برده‌ام و این به خاطر بچه‌های تیم بدلکاری ۸۷یازده ۸۷eleven بود، آن‌ها می‌خواستند تا آنجا که ممکن است واقعی به نظر برسد، زیرا هیچ جوره امکان ندارد یک دختر جوان با قد یک متر و نیم، حالا شاید در روز خوبش ۱ متر و شصت سانت، بتواند فقط با چند مشت آنها را با خاک یکی کند. او از این مدل مردان یکه‌بزن نیست. بنابراین من واقعاً از آن لذت بردم.

مصاحبه با جیسون موموآ و ایزابلا مرسد

 

همه چیز درباره فیلم اکشن Sweet Girl + نقد و بررسی

منبع: ScreenRant

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1 دیدگاه
  1. ترامپ می‌نویسد

    جیسون موموآ ۱۰ساله که بنگ میکشه

fosil