رکورد ۲۹ میلیونی قسمت چهاردهم سریال زخم کاری

براساس آمار، رکورد قسمت چهاردهم زخم کاری ۲۹ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۶۸ دقیقه تماشا در ۱۶ ساعت است و تعداد مخاطبان در روز نخست انتشار رشد ۶درصدی داشته است.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان بار دیگر در چهاردهمین قسمت خود توانست رکورد جدیدی را بجای بگذارد. برای اطلاعات بیشتر درباره رکورد ۲۹ میلیونی قسمت چهاردهم سریال زخم کاری با فیلیمو شات همراه باشید.


به گزارش روابط عمومی سریال، قسمت چهاردهم زخم کاری روز گذشته در حالی پخش شد که در کمتر از ۲۴ ساعت توانست بار دیگر رکوردهای تماشای یک سریال در نمایش خانگی را تغییر دهد. این سریال در هفته گذشته هم رکورد بیشترین میزان دقیقه تماشا را به نام خود زده بود.

براساس آمار، رکورد قسمت چهاردهم زخم کاری ۲۹ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۶۸ دقیقه تماشا در ۱۶ ساعت است و تعداد مخاطبان آخرین قسمت پخش‌شده سریال زخم کاری در روز نخست انتشار در مقایسه با قسمت سیزدهم، رشد ۶درصدی داشته است.

آمارها و میزان استقبال از سریال در هفته‌های گذشته حکایت از آن دارد که قسمت پایانی سریال که قرار است جمعه هفته آینده (ـ۱۹ شهریور ۱۴۰۰) پخش شود نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبه‌رو شود.

سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان جمعه‌ها به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود.

همه چیز درباره سریال زخم کاری 


نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil