دیزنی دنباله فیلم مرد آزاد را می‌سازد | رایان رینولدز بازمی‌گردد

به گفته رایان رینولدز، دیزنی تصمیم دارد که دنباله فیلم مرد آزاد (Free Guy) را بسازد؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.

به گفته رایان رینولدز، دیزنی تصمیم دارد که دنباله فیلم مرد آزاد (Free Guy) را بسازد؛ برای اطلاعات بیشتر با فیلیمو شات همراه باشید.


رایان رینولدز ستارۀ این فیلم اکشن کمدی در صفحۀ شخصی خود در توییتر نوشت: «دیزنی ۳ سال تمام در مورد این صحبت می‌کرد که مرد آزاد یک پروژۀ اوریجینال و خلاقانه است و حالا رسماً اعلام کرده که می‌خواهد دنباله فیلم مرد آزاد را بسازد! عجیب است!»

استودیو قرن بیست‌ویکم نیز با بازنشر توییت رینولدز این خبر را تأیید کرد. شان لوی، کارگردان این فیلم هم توییت او را مجدداً نشر داد و اضافه کرد: «بله! همین‌طور است!»

در این فیلم، رینولدز نقش یک کاراکتر بازی‌های ویدیویی به نام گای را ایفا می‌کند که در یک بازی معروف به نام شهر آزاد حضور دارد. زمانی که او پی می‌برد که در یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند، عزمش را جزم می‌کند که قهرمان این بازی باشد؛ او در این راه باید از برنامه‌نویسان این بازی که جو کری و جودی کومر نقش‌‌شان را ایفا می‌کنند، کمک بگیرد. لیل ری هاروی، تایکا وایتیتی و اوتکارش آمبودکار از جمله دیگر بازیگران فیلم هستند.

فیلم مرد آزاد در ۱۳ آگوست اکران شد و پیش‌بینی می‌شود که با فروش ۲۶ میلیون دلاری خود تا پایان این هفته به صدر جدول فروش گیشه برسد. این فیلم که تاکنون نظرات مثبتی را از منتقدان و بینندگان دریافت کرده، تا امروز فروشی معادل ۱۰ میلیون دلار داشته است که به‌احتمال زیاد تا آخر هفته ۱۶ میلیون دلار دیگر نیز خواهد فروخت.

این فیلم که توزیع آن را استودیو قرن بیستم بر عهده داشته، اولین فیلم دیزنی در این یک سال است که فقط در سینما اکران شده. مرد آزاد به مدت ۴۵ روز روی پردۀ نقره‌ای نمایش داده خواهد شد و رقم فروش آن شاخص خوبی برای ارزیابی وضعیت کسب‌وکار سینماها خواهد بود.

یادداشتی کوتاه درباره فیلم مرد آزاد یا Free Guy


منبع: Variety

نظر شما چیست؟

ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

fosil